תקיפה חריגה בסוריה: "ישראל תקפה מחסן נשק לאור יום"

מדובר בתקיפה חריגה לאור יום, לעומת רוב התקיפות שיוחסו לישראל שהתרחשו במהלך הלילה • בטלוויזיה הסורית טוענים כי 2 חיילים סורים נפצעו כתוצאה מהתקיפה, וכי מערכות ההגנה האווירית הופעלו באזור דמשק - והפילו טילים

בסוריה דיווחו במהלך השבת על הדי פיצוצים שנשמעו באזור דימאס שממערב לבירה דמשק. בטלוויזיה הסורית טוענים כי 2 חיילים סורים נפצעו כתוצאה מהתקיפה. עוד נמסר כי מערכות ההגנה האווירית הסורית הופעלו באזור דמשק במטרה להתגונן מפני מטרות עוינות כמו טילי אויב.

מדובר בתקיפה חריגה לאור יום, לעומת רוב התקיפות שיוחסו לישראל שהתרחשו במהלך הלילה. גורם צבאי סורי אמר כי שני חיילים נפצעו בתקיפה וכי נגרם נזק.

בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית דווח כי התקיפה הייתה באמצעות טילי קרקע-קרקע ששיגרה ישראל מאזור רמת הגולן. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, הותקף מאגר נשק של חיזבאללה בפרברי הבירה.

לפי הדיווח בסאנא, סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה, "מקור צבאי מסר כי בשעה 11:17 הבוקר שיגר האויב הציוני מטח טילים קרקע-קרקע מכיוון צפון פלסטינה הכבושה לעבר כמה נקודות בריף דמשק, שמערכות ההגנה האווירית שלנו הדפו את טילי התוקפנות והפילו רובם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture