Yonatan Sindel/Flash90

גפני האשים את מנהלי הסמינרים: "אתם צריכים לעשות חשבון נפש ובדק בית"

במהלך כינוס מנהלי סמינרים שנערך אמש בבני ברק האשים יו"ר דגל התורה את המנהלים בכך שלא עשו בדק בית לראות שכל הצוותות והמורות מצביעות כהוראת גדו"י. גפני תקף "אם זה אכן היה כך בבחירות - אולי הכינוס היה מתייתר"

מנהלי סמינרים בבני ברק ערכו אמש (מוצאי שבת) כינוס חירום בהשתתפות חברי הכנסת החרדיים בעקבות הגזירות המסתמנות של הממשלה החדשה שהוקמה בראשות בנט, לפיד וליברמן.

אלא, שבמהלך הכינוס נשא יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני דברים חריפים והאשים את הצוותים והמורות בכך שאולי לא עשו מספיק או לא הצביעו כהוראת גדולי ישראל.

בדבריו אמר גפני "התקציב הנוכחי פוגע פגיעה חמורה בכל הנושאים שלנו, גם מעט התקציב שהצלחנו להשיג ברגע האחרון לרשתות, הם בעבור פעילויות בסיסיות המחויבות על פי חוק, ולא כי ליברמן החליט פתאום לתקצב אותנו".

כאן האשים גפני ואמר: "חשבון הנפש של כל הנוכחים פה צריך להיות בכך שנעשה בדק בית, שכל הצוות והמורות המועסקים בסמינרים יוצאים להצביע כהוראת גדו"י. אם זה אכן היה כך בבחירות האחרונות, אולי הכינוס הדחוף הזה היה מתייתר."

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נגמרו המשחקים שלכם. עכשיו תאלצו לקבל בנות ספרדיות כדי לקבל תקציב. תקופת הרודנות שלכן על הציבור החרדי הסתיימה. הגיעה הזמן שתתחילו להתנהג כלפי הציבור שמתחתיכם כמו אל בני אדם. ואז גם הציבור הכללי יראה בכם בני אדם ויתייחס אליכם יותר יפה. בצורה שאתם מתנהלים כיום לא מגיע לכם כלום.

וכי הם המצביעים היחידים של ג'?? אולי תעשו בדק בית למה לא רצו להצביע לכם? אולי אתה זוכר מה קרה בפורים, למה מצביעיכם כל-כך כעסו עליכם?
והאם אין לך שום ביקורת על הסמינרים חוץ מלהחליט שאולי הם אשמים בתוצאת הבחירות? ועוד קיוויתי שתדבר על החובה לקבל גם בנות שרח"ל, נולדו ספרדיות, לחוזרים בתשובה… נעבעך…

יפה
עכשיו המורות אשמות
ואולי אתם אשמים
14 שנה בכנסת איך הגענו למצב הזה
אם נשרוד האת בנט אז כנראה שאתם מיותרים
בטלנים

איזה קשקוש. בכיינות.
הבעיה שמראש התחייבו לביבי ואז לא היה להם קלף

בדק בית דחוף
תפסיקו אם האפליות
אחרי 120 שנה גם לכם יעשו אפליות בדרך לגן עדן (אם בכלל……)

גפני מנסה לבטל את זכות הבחירה של כל אחד ואחת שהם הבסיס לדמוקרטיה! הוא דיקטטור שמחייב הצבעה למנהיג. לפיו, אסור לאדם להפעיל שיקול דעתו מול הקלפי, אלא לציית למנהיג.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו