סגן השר מימינה חושף: כך הליכוד פועל שנערוק מהקואליציה

Olivier Fitoussi/Flash90

סגן השר מימינה חושף: כך הליכוד פועל שנערוק מהקואליציה

לטענת סגן השר קארה, ההצעות מגיעות מאנשי שטח של מפלגות אחרות "לא רק אלי, אלא גם לחברי המפלגה האחרים בכנסת", אך מדגיש כי הם לא שוקלים לערוק. על מצב מפלגתו בסקרים: "סקרים מוזמנים - אנחנו לפחות עם עשרה"

סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה טען הבוקר (שלישי) כי נעשים ניסיונות מצד הליכוד לשכנע אותו וחברי כנסת נוספים לערוק מהקואליציה ולהוביל לפירוק הממשלה. קארה טען שהוצע לו "כמעט כל מה שאתה רוצה".

בראיון ל'103FM' לקראת הימים הקריטיות בהן הממשלה תנסה להעביר את תקציב המדינה לשנים 2022-2021 התייחס סגן השר קארה לניסיונות האופוזיציה, "יש הצעות מרחיקות לכת. מכבש הלחצים כולל כמה דברים, החל מלחץ מסיבי של הודעות שמגיעות מהשטח, כשמהצד השני הדברים עובדים בשיטה של לטיפה וסטירה. אבל אנחנו לא נמצאים במקומות האלו".

קארה טען שההודעות לא מגיעות מבסיס הבוחרים שלו ושל ימינה, אלא מאנשי שטח של מפלגות אחרות. לטענתו, ההצעות מגיעות לא רק אליו, אלא גם לחברי המפלגה האחרים בכנסת, אך הם לא שוקלים לערוק.

קארה נשאל על האפשרות שלא יצביע בעד התקציב והשיב: "אני חבר הכנסת עם הכי הרבה הישגים בתקציב הנוכחי. הבאתי רפורמה ברישוי עסקים, כאבות, מקדמים גם את רשת הביטחון לעצמאים. אני הולך להצביע בעד התקציב. גם האחרים במפלגה יצביעו כך. אם האנשים בימינה היו שוקלים לערוק, הם היו ברשימת ימין אחרת עוד לפני הבחירות. אנחנו קבוצה מגובשת".

לגבי המצב הלא מחמיא של מפלגתו בסקרים אמר: "אין צורך להאמין לסקרים מוזמנים. חברי סיעת ימינה זינקו על רימון למען עם ישראל. אני מבטיח לכם שהסקרים לא קרובים למציאות, לא רק שיש לנו שישה מנדטים, אנחנו לפחות עם עשרה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו