צילום: חיל הנחתים של ארצות הברית

בתרגיל אימונים: הבריטים 'הביסו' את הכוחות האמריקאים

התרגיל התקיים בארה"ב ונמשך חמישה ימים. במסגרתו, החיילים האמריקאים 'נלחמו' במספר פלוגות מכמה צבאות; בהם בריטניה, קנדה, הולנד והאמירויות

במסגרת תרגיל אימונים, לוחמים של חיל הנחתים המלכותי של בריטניה 'הביסו' את עמיתיהם מחיל הנחתים האמריקאי בתרגיל שטח משותף שנערך בשטח ארצות הברית במשך חמישה ימים. התרגיל, שנשא את השם "גרין דאגר", כלל סימולציית קרב על פני שטח של 3,500 קמ"ר במדבר מוהאבי. התרגיל ביים מלחמה בה היה על כל אחד מהצדדים 'לכבוש' את אדמות ה'יריב'. הלוחמים השתמשו בתחמושת אימונים בסגנון פיינטבול ובסימולטורים מתקדמים כדי לדמות שימוש בארטילריה כבדה.

על פי הטלגרף הבריטי, הנחתים הבריטיים, יחד עם לוחמים מקנדה, הולנד ואיחוד האמירויות, החלו את התרגיל כשהם שולטים על פחות מ-20% מכלל השטח, אולם עוד לפני שעברה חצי מהסימולציה, האמריקאים כבר ביקשו לבצע "התחלה מחדש" לאחר שהבריטים תפסו 65% מהשטח ונטרלו כמעט את כל הנכסים האמריקאים.

חיל הים המלכותי הכריז כי לוחמי הקומנדו "ניצחו באופן מכריע בשלב מוקדם והשיגו שטח מהאויבים שלהם, אבל כשהנחתים האמריקאים נכנסו לתוך הטריטוריה של בעלות הברית, הנחתים המלכותיים ובעלי הברית שלהם ביצעו פשיטות מאחורי קווי האויב כדי לעצור התקפות נגד נוספות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו