ליברמן מתחייב אחרי העברת התקציב:

Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי העברת התקציב – ליברמן מתחייב: "החרדים לא ייכנסו לקואליציה"

יו"ר ישראל ביתנו מצהיר כי לא יאפשר את כניסת המפלגות החרדיות לקואליציה, בטענה שלא ניתן יהיה להוביל כך שינויים חברתיים וכלכליים. כמו כן הוא שלל כניסה של הליכוד גם ללא נתניהו: "עם מי תדבר שם?"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אומר לאחר אישור העברת תקציב המדינה כי לא יאפשר את כניסת המפלגות החרדיות לקואליציה, בטענה שלא ניתן יהיה להוביל כך שינויים חברתיים וכלכליים.

בראיון ל'חדשות 13' ליברמן שלל גם אפשרות של כניסת הליכוד לקואליציה, גם אם יו"ר המפלגה בנימין נתניהו יפרוש ממנה: "קודם כל יהיו פריימריז, ואז עם מי תדבר שם? זה לא הכול ביום אחד. אנחנו אנשים שכרגע מתמקדים בעשייה, לא בספקולציות".

ליברמן טען בראיון שהרוטציה בין ראש הממשלה נפתלי בנט לשר החוץ יאיר לפיד "תתקיים בוודאות". לדבריו, "אני מחויב להמשיך לשבת בממשלה בהרכב הנוכחי שלה". כשנשאל אם הוא, בנט ולפיד יחזיקו ארבע שנים וחצי יחדיו, אמר כי "אין ספק, וגם האחרים – גנץ, שקד, מרב מיכאלי, ניצן הורוביץ – וגם מנסור עבאס".

באופן מגוחך ניסה ליברמן לטעון ששתי הגזרות העיקריות בחוק ההסדרים, המס על משקאות ממותקים והמס על כלים חד-פעמיים, אינם מכוונות כלפי המגזר החרדי. לטענתו, "הצריכה של כלים חד-פעמיים במדינת ישראל היא פי 4 יותר מהממוצע באיחוד האירופי. זה דבר מטורף. נושא איכות הסביבה הופך לנושא מרכזי, אז אי אפשר רק להסתפק בדיבורים – אלה צעדים מעשיים".

השר התייחס גם לטענות שאגרת הגודש על כניסה ברכב פרטי לתל אביב היא מס על תושבי הפריפריה – שיצטרכו לשלם עשרות שקלים ביום כדי להגיע לעבודה. "אגרת הגודש נכנסת רק משנת 2025, זה לא ממחר", הסביר ליברמן. "אנחנו הולכים להכין את הציבור. אני לא יודע אם ניסית להיכנס ב-8:00 בבוקר לתל אביב או לצאת ב-17:00 בצוהריים. תדמיין מה יקרה בעוד ארבע שנים. אז זו לא גזרה, זה אין ברירה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תטרלל מישהו אחר.
אנו איננו יושבים עם חזירי בר.

גוים רוסים וערבים השתלטו על המדינה, לא יאומן, היו היתה פעם מדינת ישראל הערבים כבשו אותה בלי אף יריה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו