בר לב. צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90

ממשלת השקר • בר-לב: "יש מספיק דרכים למסמס את הסיכום"

השר מהעבודה על אביתר: "יש מספיק דרכים למסמס את הסיכום שהמדינה בסופו של דבר נאלצה לעשות. יישובים בלתי חוקיים צריך לפנות והפשרה הזו לא נראתה לי כבר אז". השר כהנא: "יש החלטות ממשלה ואני מצפה שכל הצדדים יעמדו בהן"

השר לביטחון פנים עמר בר-לב ‏התייחס בראיון לגל"צ להתחייבות הממשלה באביתר וטען כי אין צורך לקיימה: "לא חושב שצריך להקים שם ישיבה. יישובים בלתי חוקיים צריך לפנות והפשרה הזו לא נראתה לי כבר אז. יש מספיק דרכים למסמס את הסיכום שהמדינה בסופו של דבר נאלצה לעשות".

לגבי ההפגנות בכניסה לירושלים אמר כי "מותו של סנדק נגרם מכך שהוא ניסה להתחמק והשוטרים עשו את משימתם. זה לא מוצא חן בעיני חלק מנערי הגבעות אבל זו לא סיבה לפתוח בחקירה נגד שוטרים שעשו את עבודתם. זה מצביע על כך שיש אזרחים שלא מכירים במדינה ורוצים לקחת את החוק לידיים".

‏השר לשירותי דת ‎מתן כהנא מימינה, הגיב לדברי בר לב על אביתר: "הצטערתי לשמוע את דבריו של בר לב, יש החלטות ממשלה ואני מצפה שכל הצדדים יעמדו בהן. כל אחד מהשותפים בממשלה הזו ידע בדיוק לאיזו חתונה הוא נכנס, כולם מבינים מה כואב לצד השני ומשתדלים לא לדרוך על זה".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית הגיב לדברי בר לב בנושא סנדק: "אז לשיטתו של עומר בר לב יש אזרחים שלמשטרה מותר להרוג והמוות שלהם לא מצדיק אפילו חקירה. שמעתם טוב, אפילו לא חקירה שתוודא מה בדיוק קרה שם. במדינה מתוקנת שר לבט"פ שחושב ואומר דבר כזה היה מתפטר עוד היום. אבל מדובר בנער גבעות אז התקשורת תדפדף הלאה. לא אנחנו. לא נרפה עד שייעשה צדק".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו