צילום: הד פרוש, פלאש 90

ח"כ ביטון מבהיר את עמדתו: "אני בעד החוק אבל נגד הפרסונאליות בחוק"

לדבריו, "אני בעד החוק, אני בעד מנהיגים לא רבב בראשות המדינה אבל נגד הפרסונאליות שבנושא. ולכן בעיניי יש לעדכן את החוק עם התוספת לאור ההשלכות על הדמוקטיה, כך שהסמכות הבלעדית לא תהיה רק של היועמ"ש במקרה מיוחד זה"

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן כי הפרסום לא נכון והוא לא מתנגד לחוק נתניהו: "אני בעד מנהיגים לא רבב בראשות המדינה אבל נגד הפרסונאליות בחוק", טען. לדבריו, "ישנו היגיון שאם שר לא יכול לכהן עם כתב אישום – כל שכן ראש ממשלה".

"באשר לראש ממשלה מכהן ולאור המשמעות של כך להליך הדמוקרטי בישראל, הייתי מוסיף ועדה עצמאית לצד היועץ המשפטי שתבחן את חומרת כתב האישום והאם הוא מונע תפקוד ומחייב נבצרות. כמו החוק ברשויות מקומיות למשל – שם זה עובד מצויין".

"המטרה היא לא לייצר חוק נגד נתניהו אלא חוק למען המנהיגות בישראל. כדי שהחוק לא יהיה פרסואנלי יש לחשוב על תחילת יישום החוק בעוד לדוגמא- שלוש שנים ולאפשר לנתניהו להוכיח חפותו בבית המשפט".

"ולסיכום שוב- אני בעד החוק, אני בעד מנהיגים לא רבב בראשות המדינה אבל נגד הפרסונאליות שבנושא. ולכן בעיניי יש לעדכן את החוק עם התוספת לאור ההשלכות על הדמוקטיה, כך שהסמכות הבלעדית לא תהיה רק של היועמ"ש במקרה מיוחד זה", דברי ביטון.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקיצור: אין חדש תחת השמש. סתם יצר מתח ורייטינג שזה כנראה מה שהוא בקש מלכתחילה רק נבהל מעצמו ולא חשב שזה יגיע כל כך רחוק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו