Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר יהדות התורה: "נתניהו שגה בכך שלא העביר תקציב למדינה"

חבר הכנסת משה גפני אמר הערב כי "היו לי ולנתניהו ויכוחים בעניין התקציב, אני סברתי שהוא שוגה ואמרתי לו את זה. היו את הבעיות שאני לא הייתי מעורב בהן יותר מדי". גפני תקף את כהנא ואמר "שיגיד תודה שלא קראתי לו המן"

יו"ר יהדות התורה משה גפני אמר הערב (מוצאי שבת) כי לדעתו ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שגה בכך שלא העביר תקציב למדינה מכיוון שהציבור מעוניין בכך. "דיברתי עם נתניהו פעמים רבות והוא אמר 'כן כן'".

בראיון שהעניק הערב ל'חדשות 12' הוסיף גפני ואמר כי "היו לנו ויכוחים בעניין הזה, אני סברתי שהוא שוגה ואמרתי לו את זה. היו את הבעיות שאני לא הייתי מעורב בהן יותר מדי, הנושא של הרוטציה".

גפני לא הביע חרטה על כך שכינה "בוגד" את רה"מ בנט, "אנטישמית" את ח"כ יוליה מלינובסקי ו"אנטיוכוס" את שר הדתות מתן כהנא. "בנט בגד בבוחרים שלו", הסבר יו"ר יהדות התורה. "מדינת ישראל מורכבת משני חלקים מרכזיים, מימין ומשמאל. בוחרי הימין בחרו בבנט והוא בגד בהם והעביר את הקולות שלהם לממשלת שמאל".

"כשיוליה מלינובסקי אומרת שאנחנו טאליבאן בשנה שעברה אולי הייתי שותק, אבל השנה לא עוד – היא אנטישמית", הוסיף גפני. "אני לא יכול לשבת במליאת הכנסת ולשמוע איך שהיא הופכת את הציבור החרדי לטאליבאן". לדבריו, "מלינובסקי יושבת בוועדה בנשוא של שירותי דת, אומרת שהיא לא אוכלת כשר והיא מנהלת שם את הדיונים על רפורמה בכשרות".

גפני הציע שהשר כהנא יודה לו: "שיגיד תודה רבה שלא אמרתי עליו 'המן' שרצה להשמיד את עם ישראל, אמרתי עליו 'אנטיוכוס' שרק רצה שנגיד שאין לנו חלק באלוקי ישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו