מתחם בדיקות. צילום: סופיה ישראל

הנחיות חדשות: כניסה לארה"ב עם בדיקה מ-24 שעות לפני הטיסה

נכון להיום בדיקת האנטיגן המהירה היחידה הפועלת בישראל המנפיקה אישור באנגלית ומאושרת FDA, היא הטכנולוגיה של סופיה שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי. מכשירי הבדיקה פרוסים בכל רחבי הארץ

ה-CDC האמריקאי הודיע על הנחיות חדשות ומחמירות שיכנסו לתוקפן ב-6 בדצמבר, במסגרתן ידרשו הנוסעים לארצות הברית או הטסים דרכה ליעד אחר, להציג תוצאת בדיקת אנטיגן מהירה או PCR באנגלית שנעשתה במהלך  ה-24 שעות לפני מועד טיסתם (ולא 72 שעות כפי שהיה עד היום).

בדומה לדרישת ארצות הברית, לגבי כניסה עם חיסונים שאושרו על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני או האיחוד האירופי, בנושא הבדיקות, ההנחיה היא בדיקה מאושרת FDA, או רשות לאומית רלוונטית במדינה שבה נערכה הבדיקה.

יודגש כי נכון להיום בדיקת האנטיגן המהירה היחידה הפועלת בישראל המנפיקה אישור באנגלית ומאושרת FDA, היא הטכנולוגיה של סופיה שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי.

מכשירי הבדיקה פרוסים בכל רחבי הארץ במרכזים רפואיים, במתחמי בדיקה בסניפי רשת גוד פארם ובעמדות רבות בחברה הערבית ומאפשרים לבצע כ-100 בדיקות בשעה עם תוצאה מיידית בעברית ובאנגלית תוך 15 דקות, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו