Oliiver Fitoussi/Flash90

שר החוץ יאיר לפיד תחת מתקפה חריפה מצד עובדי משרדו

"הפקרתם אותנו בחוץ": תחת כותרת זו יוצאים עובדי משרד החוץ לקמפיין ומאבק נגד שר החוץ יאיר לפיד, שהבטיח בעבר לדאוג להם - אך כאשר נכנס לתפקידו החל לנהוג, לטענת העובדים, בצורה אחרת. "המצב של שירות החוץ הולך ומתדרדר"

ועד עובדי משרד החוץ עומדים לפתוח בקמפיין נגד שר החוץ יאיר לפיד – כך מדווחת היום (חמישי) אנה ברסקי במעריב. לפי הדיווח, במרכז הקמפיין – אמירותיו מהעבר בעד חיזוק מערך החוץ והדיפלומטים.

הקמפיין הנו שלב נוסף בפעולות המחאה של עובדי משרד החוץ הזועמים על התעלמות שר החוץ מטענותיהם לגבי השחיקה והפגיעה, בתנאי ההעסקה של העובדים.  גורמים שנחשפו לתוכניות המחאה של וועד העובדים, תחת הכותרת "הפקרתם אותנו בחוץ" מספרים שפעולות המחאה צפויות להחריף ולכלול אירועים לא שגרתיים שלא יאפשרו את המשך השתיקה מול העובדים.

"המצב של שירות החוץ הולך ומתדרדר בייחוד בתקופת הקורונה, שבה עמדו עובדי שירות החוץ בחזית העשייה והיו לעוגן עבור אזרחי ישראל ברגעים הכי קשים", אמר ל"מעריב" יו"ר וועד עובדי משרד החוץ, יוסי לוי-ספרי, "השליחים שלנו מרגישים שיש מי שחושב לנצל בציניות את המסירות שלהם".

לדבריו, "זה יוצר מצבים אבסורדים בהם עובדי משרד החוץ, לוחמים ללא מדים, נאלצים להתמודד עם סיטואציות בלתי אפשריות של ניתוק מהמשפחה, חוסר יכולת להעניק לילדים חינוך ראוי ואפילו נאלצים להשאיר את משפחותיהם בארץ בתקופת השליחות, בגלל חוסר יכולת כלכלית להתקיים כמשפחה".

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "שר החוץ ומנכ"ל משרד החוץ מעריכים את עבודתם הטובה והמסורה של עובדי משרד החוץ ומחוייבים להמשיך ולפעול לטובת שיפור בתנאי העבודה והשכר של עובדי המשרד, לו הם ראויים".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ימח שמו וזכרו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו