קריאה בקבינט המומחים: הטלת מגבלות התקהלות על אירועים המוניים

התקהלות. צילום אילוסטרציה: pixabay

קריאה בקבינט המומחים: הטלת מגבלות התקהלות על אירועים המוניים

פרופ' נחמן אש לא כינס כבר כמעט חודש את קבינט המומחים של משרד הבריאות. כשברקע קיים חשש להתפרצות זן האומיקרון ועלייה במקדם ההדבקה - מומחים בקבינט טוענים כי קיים צורך בשינוי "קיצוני" של האסטרטגיה הנוכחית לטיפול במגפה

על אף סימנים ברורים המעידים על התפרצות גל תחלואת קורונה חמישי, והעלייה המתמדת של מקדם ההדבקה – קבינט מומחי הבריאות לא מתכנס. לטענת מומחים בקבינט ישנו צורך דחוף בכינוסו, וקיים צורך בשינוי "קיצוני" של האסטרטגיה הנוכחית לטיפול במגפה.

מומחים בקבינט המומחים של משרד הבריאות ששוחחו עם "חדשות 13" קראו לכינוס דחוף של הקבינט. לטענתם, לנוכח העלייה בתחלואה והתפשטות וריאנט האומיקרון, יש לשקול שינויים "קיצוניים" באסטרטגיה הנוכחית לטיפול במגפה, לרבות השתה של מגבלות התקהלות על אירועים המוניים.

כזכור, רק הבוקר הורחבה משמועתית רשימת המדינות האדומות. משרד הבריאות עצמו פרסם הבוקר את נתוני התחלואה המעודכנים נכון להיום הנוגעים להתפשטות נגיף הקורונה, ומהם עולה כי מקדם ההדבקה, ה-R, ממשיך במגמת העלייה שמעידה על התפשטות הנגיף ועומד על 1.14. מדובר במקדם ההדבקה הגבוה ביותר מ-5 בספטמבר

כעת כאמור קוראים המומחים לכינוס הקבינט לצורך קבלת החלטות על הגבלות חדשות. הפעם האחרונה בה מנכ"ל משרד הבריאות פרופסור נחמן אש כינס את קבינט המומחים הייתה ב-22 בנובמבר, לפני כמעט כחודש.

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ידוע לכם על איזה כינוס תורני שאמור להתרחש בקרוב? גם לי לא ידוע. אז למה שיהיו הגבלות על ארועים המוניים? איזה מוזר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו