Yonatan Sindel/Flash90

חפץ מודה: "לא היה לנו שליטה על אתרים אחרים – רק יכולנו לבקש"

היום האחרון במשפט נתניהו, שבו ניר חפץ ייחקר על ידי עורך דינו של נתניהו - נפתח הבוקר בשאלה כמה 'שלט' עד המדינה באתר וואלה, ויכול היה לדאוג לסיקור חיובי למשפחת נתניהו?

משפט נתניהו: הבוקר (שני) התחדשה עדותו של עד המדינה ניר חפץ, בבית המשפט המחוזי בירושלים. במהלך היום ה-12 לעדותו של חפץ, פרקליטו של נתניהו עו"ד בעז בן צור, צפוי לסיים את החקירה בתיק 4000, ותחל החקירה הנגדית על ידי ז'ק חן, עורך דינו של בעל השליטה לשעבר ב"בזק" ו-"וואלה!", שאול אלוביץ'.

חפץ נשאל על ידי עו"ד בן צור, לגבי מידת העיסוק והמעורבות שלו על העלאת כתבות חיוביות באתר 'וואלה'. התשובה של חפץ פגעה בטענות ההגנה: "יאיר נתניהו ציפה ליחס מיוחד מאתר וואלה. הוא ניהל על זה קמפיין שלם".

לגבי שיחה בין חפץ לבין יאיר על כתבה שלילית שעלתה באתר, שאל עו"ד בן צור: "יאיר אומר לך 'כל המדינה מדברת על זה' ולוקחים את הסיפור הזה מוואלה בתור הוכחה'". חפץ השיב: "זו הייתה התחושה שלו והוא היה מאוד נסער מזה הוא נפגע מזה ואני מצדיק את זה. אני לא חשוד שאני אחד ממעריציו של יאיר נתניהו בלשון המעטה אבל שהוא צודק הוא צודק".

חפץ הודה כי למעשה לו ולנתניהו לא הייתה כלל שליטה באתר וואלה, ומה שהוא יכל לעשות זה רק לבקש. "אתה עונה ליאיר נתניהו 'אני רק יכול להגיד להם יותר מזה אני לא יכול לעשות. אני יכול להגיד לשאול שאמרתי ולהגיד למנכ"ל שלהם', אתה בעצם אומר שאתה לא שולט בהם". שאל פרקליטו שם נתניהו עו"ד בועז בן צור, וחפץ השיב בחיוב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו