Yonatan Sindel/Flash90

אחרי העקיצה: נתניהו תקף ישירות את בכיר הליכוד: "עד היום פעל ופועל הפוך"

מוקדם יותר שיתף נתניהו ציוץ שתקף את ח"כ כ"ץ, הערב הוא כבר יוצא במתקפה ישירה וטען כי חה"כ לא פעל נגד "הליכודניקים החדשים" שכל מטרתם להוביל את התנועה שמאלה. לדבריו, "לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד"

לאחר שהשניים נצפו קרובים זה לזה במספר אירועים, יוצא הערב (שלישי) יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו במתקפה חריפה וחריגה נגד חבר הכנסת ישראל כץ כאשר לטענתו הוא לא מתנגד ל"ליכודניקים החדשים" שמטרתם להוביל את המפלגה שמאלה.

"אנשי ״הליכודניקים החדשים״, רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי ״הדגלים השחורים״, מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר האישי שלו.

לדבריו, "הם דורשים לתמוך בויתורים לפלסטינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים".

נתניהו הסביר כי "'הליכודניקים החדשים' שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ובהמשך מהנהגת המדינה". ומצהיר כי "איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף".

"לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה".

נתניהו תקף באופן ישיר את בכיר הליכוד ישראל כץ וכתב כי: "אני ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו