Yonatan Sindel/Flash90

אחרי האיום של נתניהו: בליכוד בשיימינג לחברי הכנסת שנעדרו בהצבעה

"הייתה לנו הזדמנות להנחיל לקואליציה מפלה נוספת", אומרים במפלגת הליכוד עם פרסום שמותיהם של ששת חברי הכנסת מהמפלגה שנעדרו היום בהצבעה במליאת הכנסת - ימים אחרי שראש המפלגה נתניהו איים כי "ישים אותם בראש האינטרנט"

נתניהו איים – ומפלגת הליכוד עושה היום (שלישי) שיימינג לחברי הכנסת של המפלגה שנעדרו מההצבעות במליאת הכנסת, ובכך גרמו לקואליציה להצליח ולהפיל הצעת חוק שהגיש ח"כ מהאופוזיציה.

בהודעה שפרסם יו"ר הסיעה, ח"כ יריב לוין נכתב: "לפני מספר דקות התקיימה בכנסת הצבעה על הצעת חוק של ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית. הייתה לנו הזדמנות להנחיל לקואליציה מפלה נוספת. 51 ח"כים מהאופוזיציה הצביעו בעד החוק, ו-55 מהקואליציה התנגדו".

"הדבר נפל בגלל 6 חברי כנסת של הליכוד שלא הגיעו להצבעה, וכתוצאה מכך לא הנחלנו לקואליציה הפסד כואב נוסף. זה מרגיז במיוחד מכיוון שהשבוע היה צורך בגיוס להצבעות רק להיום. יום אחד בלבד".

בסוף ההודעה, עשו שיימינג ופרסמו את שמות הנעדרים. "חברי הכנסת שלא הגיעו הם: אופיר אקוניס, דוד ביטן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל ואורלי לוי אבקסיס".

בעיתון ישראל היום פורסם שבוע שעבר אחרי ישיבת סיעת הליכוד כי נתניהו נזף בח"כים, הרים את קולו, דפק על השולחן ואף איים עליהם בשיימינג. יו"ר הליכוד כעס על כך שחברים במפלגה לא נמצאים בכנסת, לא מגיעים להצבעות ולא תוקפים את הממשלה בנאומים מעל בימת הכנסת.

נתניהו אמר כי הוא יפרסם ברשתות החברתיות את שמם של ח"כים שלא יגיעו להצבעות, או כפי במילותיו שלו: "אשים אותם בראש האינטרנט". הוא הורה להם לא להתקזז עם אנשי הקואליציה ודרש שוב כי יגיעו להצבעות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו