Marc Israel Sellem/POOL

חשש מהתפרצות האומיקרון: בנט הנחה לקיים בדיקות מהירות בכניסה לבתי האבות

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב על הנחיות נוספות בשל התפשטות וריאנט אומיקרון. בין היתר הנחה לקיים בדיקות מהירות בכניסה לבתי האבות והדיור המוגן בישראל, גם למחוסנים, ולקדם רכש של 50 מיליון ערכות אנטיגן

משרד הבריאות הודיע הערב (מוצאי שבת) כי 591 מאומתים חדשים זוהו היום לווריאנט אומיקרון. עד כה זוהו בישראל 1,118 מאומתים, מתוכם 723 שבו מחו"ל. קיים חשד גבוה לעוד 861 מקרים של חשיפה לווריאנט, אליהם טרם התקבלו תוצאות הריצוף.

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב על הנחיות נוספות בשל התפשטות וריאנט אומיקרון. בין היתר הנחה לקיים בדיקות מהירות בכניסה לבתי האבות והדיור המוגן בישראל, גם למחוסנים, ולקדם רכש של 50 מיליון ערכות אנטיגן.

ההנחיה הגיעה לאחר התייעצות טלפונית עם שר הבריאות ניצן הורוביץ, בכירי משרד הבריאות וגורמי מקצוע נוספים, בסיומה קבעו כי יש "להדק באופן מידי את ההגנה על האוכלוסייה המבוגרת".

בנוסף, צפויים לקיים הערכת מצב בעניין מלאי הציוד בישראל, ולהיערך כבר למקרה של גל שישי, למקרה שיתרחש. בתוך כך, בניסיון לבלום את התפשטות התחלואה וזן האומיקרון, קבינט הקורונה אישר אתמול את המתווה החדש להגבלות בקניונים – שייכנס לתוקף מחר בחצות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו