טאהא. צילום: יונתן סינדל/פלאש90

"התקפלות של שקד": הושגו הסכמות על חוק החשמל

על פי הסיכום, הזמן שבו תצטרך השרה אילת שקד לאשר או לסרב לצו לחיבור החשמל התקצר מ-120 יום כפי שדרשה שקד, ל-60 יום בלבד. סמוטריץ': "‏שקד מתמקדת בתרגילי יח"צ ותומכי הטרור צוחקים כל הדרך לבנק ולהרס הציונות"

אחרי שבועיים של דחייה, ועדת הפנים תתכנס היום (שני) להמשיך ולהכין את שני חוקים שעמדו אחד מול השני, "חוק החשמל" ו-"חוק חריש" לקידומם בקריאה שנייה ושלישית, בעקבות ההסכמות שהושגו בין היו"ר ואליד טאהא לשרת הפנים איילת שקד.

עטרה גרמן דיווחה ב'מרור ראשון' שקידום החוקים יקרה תחת שינוי אחד בעקבות הפיצוצים בין השניים. בוועדה צפויים לתקן את החוק העוסק בחיבורם לחשמל של אלפי בתים בדואיים, כך שיקוצץ פרק הזמן שעל הוועדה לאשר או לסרב את הצו לחיבור חשמל. על פי התיקון החדש, יש לענות על הבקשות בתוך 60 יום, במקום 120 יום כפי שדרשה שקד מלכתחילה. בנוסף, זמן האישור של ועדות התכנון שמקנות את ההיתר התקצר לחודש בלבד.

במפלגת רע"מ כזכור שיגרו מסרים מאיימים כי אינם מוכנים להמשיך לעמוד מול שקד ודורשים שתסיר את סמכותה מחתימה על הצווים של המשפחות שמבקשות חיבור לחשמל, לשניהם סירבה שקד בתוקף וקיבלה גיבוי משותפיה בקואליציה, אך במקום זאת נדרשה לדבר קטן בהרבה, והוא לערוך את התיקון האמור. הסמכות כאמור לאשר חיבור מבנים לחשמל תישאר בידיה של שקד, אך היא תצטרך לקבל את החלטותיה בתוך חודשיים מהגשת הבקשה, במקום ארבעה.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר בתגובה ל"התקפלות של שקד" בחוק החשמל: "‏כצפוי שקד התקפלה ווליד טאהא ניצח. לוחות זמנים קצרים כאלה לא מאפשרים שיקול דעת לשרת הפנים ואם היא לא תאשר אוטומטית בג"ץ יחייב אותה. פורמלית זה בסמכות שלה, מעשית אין לכך משמעות. למרבה הצער זו כבר שיטה: שקד מתמקדת בתרגילי יח"צ ותומכי הטרור צוחקים כל הדרך לבנק ולהרס הציונות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש מפתיע…

היתקפלות ידועה מראש

תראו מופתעים

אדון סמרוציץ הכל בגללך הכל שאין ממשלת ימין אילו הסכמת לתמיכה מבחוץ של עבאס אפילו לחודש היו באים כמעט כולם גנץ ואפילו ליברמניה עכשיו סגור פיך ואל תמתח ביקורת בייייי

סמוטריץ הצבוע אתה בכבודך ובעצמך הצבעתה נגד חוק האזרחות ,חוק שמונע איחוד של 3000 פלשתינים עם משפחותיהם לקבל אזרחות ישראלית ,אז אתה קורא לאילת שקד התקפלות ,אתה פשוט אדם צבוע

מעשה שיהיה בכי לדורות, ואיפו כל אנשי החוק ? איפו התיקשורת ? איפו כל הפרקליטים שמאשרים לחבר חשמל לגונבי אדמות מדינה ? איפו הבג"צ שמאשר בשתיקה דבר שהוא בניגוד לחוק ? הכל מושחת…

שקד מסוכנת לעם ישראל

נגמרת לנו המדינה….חבל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו