צילום: אבי קנר

הרצוג: "פגישת גנץ-אבו מאזן חשובה – אנחנו מאותגרים ביטחונית" • צפו

נשיא המדינה אמר את הדברים ב'ועידת התחזיות 2022'. לטענת הרצוג קיימת חשיבות לשיתוף פעולה עם הפלסטינים: "אני חושב שאנחנו צריכים למצוא נתיבים לדו שיח עם העם השכן". אמש נפגשו שר הביטחון גנץ ואבו מאזן


צילום: אבי קנר

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס היום בועידת התחזיות 2022 לפגישת גנץ-אבו מאזן, וטען כי מדובר בפגישה חיובית וחשובה לאור המתיחות הביטחונית ביהודה ושומרון. הרצוג הסביר כי מדובר בחלק מותי במלחמה בטרור.

"כאדם שמאמין בדיאלוג בכל התחומים של חיינו אני בוודאי חושב שהדיאלוג הזה הוא חיובי ואני חושב שעצם הפגישה הוא חשוב ונכון, במיוחד בתקופה שאנחנו מאותגרים בטחונית באזור יהודה ושומרון ושיתוף פעולה בטחוני הוא חלק מהותי מהמלחמה בטרור"' אמר הרצוג.

הנשיא הוסיף כי חייבים למצוא דו שיח עם הפלסטינים. "אני גם חושב שאנחנו צריכים למצוא נתיבים לדו שיח עם העם השכן בכל דרך שיכולה לשפר את החיים של כולנו ושל כל העמים, ובוודאי להשתלב במרקם האזורי שמתפתח בצורה מרשימה" אמר.

כזכור, אמש הגיע ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן לפגישה רשמית בביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש העין. בפגישה השניים דנו על סוגיות אזוריות וביטחוניות, ועל המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים. גנץ אישר אלפי היתרי כניסה חדשים של פלסטינים לישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture