Olivier Fitoussi/Flash90

בנט: "ישראל נכנסת כעת לשיא גל האומיקרון – זאת נקודת זמן קריטית" • צפו

בשיחה עם קברניט הטיסה שהביאה לישראל את התרופה של פייזר, טען ראש הממשלה כי ישראל נערכה היטב בשבועות האחרונים לשיא גל האומיקרון. על התרופות אמר כי "הן מגיעות בדיוק בנקודת הזמן הקריטית''


צילום: עופר יאיר/ אל-על

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום עם קברניט טיסת אל על שהביאה את תרופת פייזר לישראל, ערן ספיר. ספיר בישר לבנט על נחיתת התרופות: "ערב טוב, אדוני ראש הממשלה. מדבר ערן ספיר, הקברניט של טיסה 234 שנחתה לפני דקות אחדות, עם מטען חשוב מאוד בבטן המטוס – תרופות למדינת ישראל".

בנט הודה, וטען כי ישראל נמצאת רגע לפני שיא האומיקרון. "ערן, תודה רבה. עבודה טובה שלך ושל אנשיך. אני רוצה להודות לך ולכל העוסקים במלאכה, על ההירתמות להביא לכאן את התרופה בדיוק בזמן, ממש רגע לפני שמדינת ישראל נכנסת לשיא גל האומיקרון. התרופה הזאת מגיעה בזמן הנכון" אמר.

לטענת רה"מ, ישראל נערכה לשיא הגל היטב: "יחד עם אנשי מערכת הבריאות ושאר המערכות במדינה, הקדשנו את השבועות האחרונים להיערכות לקראת הכניסה לשיא הגל. חלק מההיערכות, זה גם לדאוג למלאי משמעותי של התרופה החשובה הזאת. לצד זה שיש לנו את התרופות, אני מאחל לכולנו שלא נצטרך לעשות בהן שימוש. הדרך הכי טובה היא כמובן להתחסן. אני רוצה להודות לך ערן, ואשמח גם לדבר עם אביגל (מנכ"ל אל על)".

ערן ספיר: "מיד אעביר לך את אביגל. אנחנו שמחים להיות אלה שהבאנו את התרופה ושכולנו נעשה עוד צעד לקדם את כולנו לצאת מהמגפה הזו, במהרה". ראש הממשלה: "נכון. בעבודה קשה אנחנו נתמודד מול המגפה. גם את הגל הזה נצלח". ערן ספיר: "כאנשי ענף התעופה, אנחנו הרגשנו חזק מאוד על בשרנו, ועדיין מרגישים, את המגפה. לטובת כולנו ולטובת מדינת ישראל – שנצא מזה כמה שיותר מהר. תודה אדוני ראש הממשלה".


בהמשך עלה על קו הטלפון, מנכ"ל אל-על, אביגל שורק: "כבוד ראש הממשלה, ערב טוב". ראש הממשלה: "אביגל, מה שלומך?". שורק: "אני בסדר. אנחנו שמחים להיות חלק קטן וחשוב בפועלך למען מיגור המגפה הזאת. גאים מאוד שיש לנו זכות לעשות צעד קטן, אבל חשוב מאוד למען בריאות עם ישראל. גאים להיות חברה תעופה לאומית".

ראש הממשלה: "אני מאוד שמח על המהלך, וגם על העבודה שלכם. אני רוצה להודות לך ולצוותים. זו גם הזדמנות לומר תודה לכל האנשים – אנשי מערכת הבריאות, אנשי פייזר, שהעבודה איתם היא טובה. התרופות מגיעות בדיוק בנקודת הזמן הקריטית. ממש בעצם ימים אלה אנחנו נכנסים לשיא הגל, ואני מאוד שמח שזה מגיע עכשיו".

מנכ"ל אל-על, אביגל שורק: "שוב, בשמי ובשם כל עובדי אל-על, אני רוצה להודות לך על התמיכה בחברות התעופה. אני בטוח שחברות התעופה עומדות לנגד עיניכם בעת קשה זו. אני יודע שכך, ואני רוצה להודות לך על העניין הזה מאוד". ראש הממשלה: "מאה אחוז, תודה רבה".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture