Olivier Fitoussi/Flash90

ליברמן: "נפילת חוק הגיוס זו תקלה – אך לא נהיה בקואליציה ללא החוק"

ליברמן מתעקש גם הבוקר כי לבעלי העסקים שנפגעו בגל הנוכחי - לא מגיע פיצויים נוספים ממשרד האוצר. "סיימנו את שנת 2021 כשנה הכי טובה במשק הישראלי" אמר. עם זאת, ישנו מגזר מסוים שכן ייהנה ממתווה פיצויים שכבר גובש

אמש (שני) דווח כי פקידי האוצר מסרבים לבקשת ועדת הכלכלה, ואינם מוכנים לסייע לבעלי העסקים. מדובר ב'יישור קו' עם הבוס – השר ליברמן. אלא שהבוקר חושף שר האוצר אביגדור ליברמן, בראיון ב'גל"צ', כי ענף מסוים כן ייהנה מסיוע – ומתווה כזה כבר גובש.

"אתמול סיכמתי עם שר התרבות חילי טרופר על מתווה סיוע לענף, והוא יפורסם מחר בבוקר". כך הודיע ליברמן בראיון, לאחר שנשאל האם פקידי משרדו מתכננים לסייע לאלו שנפגעו במשבר הקורונה ובגל התחלואה הנוכחי.

עם זאת, ליברמן מיהר להבהיר כי לא יהיו פיצויים נוספים: "נותנים סיוע באופן ממוקד ואחראי. סיימנו את שנת 2021 כשנה הכי טובה במשק הישראלי. כרגע, באמצע החודש, לקבוע ששום דבר לא מתפקד – זו בדיחה. יודעים שפברואר יהיה יותר טוב מינואר ומרץ עוד יותר טוב".

על המפלה שנחלה אמש הקואליציה, לאחר שחוק הגיוס נפל במליאת הכנסת, טען ליברמן כי "אמרנו שלא ניכנס לקואליציה בלי חוק הגיוס, לא נוותר הפעם. נכון, יהיו תקלות וזו בהחלט תקלה – מניח שנמצא דרך להתגבר על זה".

לסיום, התייחס ליברמן לחלוקת בדיקות אנטיגן לילדים. "היום נקבל החלטה על חלוקה מסיבית של בדיקות אנטיגן לכל מי שזקוק ובעיקר לשכבות החלשות – ילדים, משפחות שרשומות בלשכות הרווחה ובתי אבות" אמר.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצויין אל תהיה בקואליציה תפנה מקום למשיח שלנו, יאללה אודרוב אודרוב (החוצה בערבית) הביתה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו