Avshalom Sassoni/Flash90

בליכוד זועמים על נתניהו: "זנח את המפלגה ומתעסק רק במשפט ובעסקת טיעון"

הזעם בין חברי הליכוד על נתניהו מגיע לאור הדיווחים כי היושב ראש שלהם עשוי לפרוש מהפוליטיקה לאחר שיחתום על עסקת טיעון עם היועמ''ש מנדלבליט. מקורב לנתניהו טוען כי על אף הקושי - יו''ר הליכוד יחתום על העסקה

המערכת הפוליטית ממשיכה לרעוד, בעקבות האפשרות שנתניהו יפרוש מהפוליטיקה לאחר שיחתום על עסקת טיעון עם היועמ"ש מנדלבליט – עסקה שתכלול גם הטלת קלון שתרחיק אותו לשבע שנים מעשייה ציבורית. אמנם נתניהו הכחיש את הדיווח, אך הבוקר (שלישי) בליכוד תוקפים אותו. כך דווח ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, ח"כים בליכוד העבירו אתמול ביקורת וכעס על נתניהו: "הוא זנח את כל פעילות הכנסת והתנהלות סיעת 'הליכוד', ביטל אירועים ולא מקיים ישיבות סיעה, הוא שקוע רק בעניינו המשפטי ובמו"מ על עסקת הטיעון. הוא נראה טרוד ולא מרוכז ובנתיים פעילות 'הליכוד' בכנסת מתה".

בנוסף, אמש אמש מקורב לנתניהו כי "הקושי הגדול שלו יהיה להודות במה שיוחס לו בכתב האישום המתוקן. נתניהו באמת מאמין גם אתמול שהוא חף מפשע וקיים חוסר אמון גדול מצידו כלפי מנדלבליט". המקורב הוסיף: "הוא הולך לעסקה עכשיו כי הוא מבין שבהמשך אצל המחליף של מנדלבליט התנאים עלולים להקשיח".

גם בימינה רואים את הדיווחים על פרישה אפשרית של נתניהו מהפוליטיקה – ומתכוננים ליום שאחרי. במפלגה הציעו לצרף כמה חברי ליכוד לקואליציה, ולטענת גורם בימינה: "הדבר ידלל את הנוכחות של רע"ם". ניר אורבך אמר בישיבת הסיעה כי: "אני מציע להמשיך כרגיל, כל אמירה שלנו עשויה לגרום לזעזועים".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו