צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעלה של ח"כ עידית סילמן מפתיע: "לא יודע אם לבחור בנתניהו או בבנט"

בראיון בהפתעה, השיב שמוליק סילמן כי הוא לא יודע מי יותר עדיף לימין - בנימין נתניהו או נפתלי בנט. "ראיתי שצעקו לנתניהו 'מושחת מושחת', אנשים איבדו את זה. הוא תרם את חייו למדינה". מה הוא יצביע בבחירות הבאות?

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

שמוליק סילמן, בעלה של יושבת ראש הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת ימינה, הופתע היום בשידור חי ב'גלי ישראל', כשהמראיין התקשר אליו במפתיע מבלי הכנה מוקדמת. הסיבה לשיחה בהפתעה הייתה מכיוון שסילמן תרם לקמפיין שמגייס בימים אלו כספים לבנימין נתניהו.

"קמתי בבוקר ונתקלתי בסרטון של בני משפחת נתניהו עם עורכי הדין שלו" הסביר סילמן מדוע תרם לקמפיין. "ראיתי שם מישהו עם מגאפון צועק ׳מושחת מושחת׳ והבנתי שאיבדנו את זה, הבנאדם תרם את חייו למדינה, הוא במלחמת חייו, לא יודע, הגענו למצב שאיבדו את זה. תרמתי לא כי הוא צריך את הכסף אלא כהזדהות" הוסיף.

במענה לשאלה האם הוא מרגיש שעושים עוול לנתניהו – השיב כי "לא חושב, בטוח. ביום השבעת הממשלה ראיתי את נתניהו, ניגשתי אליו וביקשתי ממנו שיצטלם איתי, הוא ענה בשמחה, יש לי תמונה איתו. איש לבבי, מנהיג מצוין. אם אתה שואל אותי – צריך לראות איך משנים פה כיוון. אני קודם כל רוצה שנהיה בני אדם".

בשלב זה תקף המראיין את סילמן: "רעייתך היא חלק ממפלגה שהיו"ר שלה אמר בזמנו שרודפים את נתניהו ושזו תהיה מכה למחנה הלאומי, רעייתך היא יו"ר הקואליציה שלו, עם רע"מ ומרצ, איך אתה מרגיש עם זה?". סילמן השיב כי: "אני לא חושב שבנט שינה את דעתו".

המראיין: "אתה לא פוליטיקאי ואני מעריך את זה שאתה עונה למרות שהפתענו אותך אבל בסוף אי אפשר לברוח מזה, כל מה שהם אמרו הם רמסו ברגל גסה, תראה את הזעם ברחוב הימני". סילמן: "דבר ראשון הכעס הוא לגיטימי, לא משנה מה אבל ימינה אף פעם לא היו האצבע ה-61 בממשלה הזו".

סילמן הוסיף כי: "אני מסתכל קצת קדימה, אתה יודע למה נפלנו? נתניהו הביא את הסכמי השלום, הוא הביא חיסונים, היום אנחנו לומדים שהוא ניהל את הקורונה מעולה ביחס למורכבויות. גם בנט מנהל מעולה. אני אומר לך את הדעה שלי, הרבה אנשים צריכים לומר סליחה".

"תרמתי לגיוס כי אני אוהב אותם, את משפחת נתניהו. יש דברים שטובים בממשלה הנוכחית ויש דברים שמייסרים אותי. ברור שהייתי מעדיף ממשלת ימין, מה השאלה, אבל לא היה ברירה. אני רגוע כששניהם מרימים את הטלפון האדום" הוסיף.

במענה לשאלה כיצד הוא מתמודד עם הממשלה הנוכחית, השיב שמוליק סילמן כי: "צריך לתת להם צ׳אנס. לבחון על ציר הזמן". סילמן הפתיע כשנשאל "אתה עכשיו בקלפי, שני פתקים לפניך, ביבי ובנט, מה אתה שם?". במפתיע השיב סילמן כי: "מי שירכיב את הגוש הגדול יותר, בזה טעינו. אני לא יודע אם ביבי או בנט".

לסיום אמר סילמן, כי "נתניהו היה מושלם אבל המצב מורכב, זה לא שהייתה אפשרות לממשלת 61 בראשות נתניהו. ברור שאני מעדיף ממשלת ימין, אתה חושב שמישהו מימינה לא מעדיף ממשלת ימין?".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture