Michael Giladi/Flash90

"תקלה": עשרות לוחמי צה"ל ישנו לילה שלם בקור מקפיא – ללא שקי שינה

המקרה אירע לפני שבועיים, אז החליט המ''פ של יחידת 890 שלא לתת ללוחמים במהלך אימון מתקדם שקי שינה - והלוחמים ישנו על הרצפה הקרה בשטח הפתוח, כשלחלקם אין אפילו שמיכה ראויה. בנס לא היו נפגעים

בנס נמנע אסון: עשרות לוחמי צה"ל, מהיחידה המובחרת 890 שמשויכת ליחידת הצנחנים, ישנו במהלך אימון מתקדם על האדמה – במשך לילה שלם. לא רק זאת, אלא הלוחמים מהיחידה המובחרת ישנו את כל הלילה על האדמה עם שמיכה בלבד וללא שקי שינה. כך דווח היום (שלישי) ב'ווינט'.

על פי הדיווח, עשרות הלוחמים מיחידת 890 ישנו ללא שקי שינה – בהוראת המ"פ, באימון המתקדם. עוד דווח, כי חלק מהלוחמים חלקו את אותה שמיכה על האדמה הקפואה. כאמור, רק בנס זה נגמר ללא נפגעים. ביחידה הגדירו זאת כ- "תקלה של המ"פ", תחקרו את האירוע ומיהרו לחלק לחיילים שקי שינה.

מנגד, דובר צה"ל טען כי לא הייתה כל תקלה באירוע. "לפני כשבועיים התבצע תרגילי כיתה בשטח. בלילה הראשון חלק מהחיילים ישנו בשטח ללא שקי שינה, בתנאי מזג אוויר מאפשרים", נמסר מטעם דובר צה"ל.

"למחרת בוצעה הערכת מצב לאור שינויים במזג האוויר ובה הוחלט להביא לשטח שקי שינה עבור החיילים. האימונים נמשכים לצד מזג אוויר קר תוך הקפדה על הנחיות והוראות בטיחות", נמסר לסיום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו