צילום: דוברות

נתניהו במתקפה חריפה: "הממשלה הפקירה את אזרחי ישראל לגורלם" • צפו

נתניהו תקף בחריפות את מדיניות הממשלה ואמר בהצהרה לתקשורת: "כל העולם מסתכל על בנט ולפיד ולומד מה לא לעשות. הם הפקירו את אזרחי ישראל לגורלם". לדבריו, האזרחים צריכים לשמור על עצמם, כי "הממשלה הזאת לא שומרת עליכם"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד


דברי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת ממלון Vert בירושלים. צילום: דוברות

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (שלישי) בחריפות את את מדיניות הממשלה בהתמודדותה עם גל האומיקרון וקרא לאזרחים שלא לסמוך על הממשלה. לדבריו, האזרחים צריכים לשמור על עצמם, כי "הממשלה הזאת לא שומרת עליכם".

בהצהרה לתקשורת ממלון Vert בירושלים אנר נתניהו: "ביקרתי כעת בבית החולים הדסה, דיברתי עם שורה של מומחים. המסקנה ברורה: ממשלת בנט-לפיד הרימה ידיים, היא פשוט מפקירה את חייהם של אזרחי ישראל. הממשלה שלנו הביאה את ישראל למקום הראשון בעולם ביציאה מהקורונה, הממשלה שלהם הביאה את ישראל למקום הראשון בעולם בנדבקים בקורונה. לזה הם עוד קוראים ״ממשלת הריפוי".

לדברי ראש הממשלה לשעבר, "לצערי המצב רק מחמיר. הממשלה איבדה שליטה בארבעה מחדלים ענקיים: חולים קשים, אשפוזים, ילדים, ופרנסה. קודם כל, מחדל החולים הקשים – מספר החולים הקשים היום הוא מעל 850. תבינו – כשיש למעלה מ-800 חולים קשים בקורונה, זה פוגע בטיפול הרפואי לחולים אחרים. לכן טיפולים נדחים, ניתוחים נדחים, ואנשים מתים בלי סיבה. רק השבוע נפטרו 126 ישראלים, חלקם ממוות מיותר, רק בגלל שבנט לא עושה כלום".

"המחדל השני, מחדל האישפוזים – אתמול נשבר שיא העומס על בתי החולים מאז תחילת המגיפה. מספר מאושפזי הקורונה הגיע לשיא של כל הזמנים. יש גם לחץ אדיר על הצוותים הרפואיים שעובדים בחסר כי רבים מהרופאים והאחיות נמצאים בבידוד. אני מאוד מקווה שלא נגיע לקריסה, אבל כבר עכשיו אנחנו במצב מסוכן מאוד".

נתניהו המשיך לפרט את המחדלים של ממשלת בנט: "המחדל השלישי – ילדי ישראל. למרות העדויות מארה״ב על מחלות ותסמינים קשים שפוגעים בילדים שחלו באומיקרון, הממשלה החליטה שבעוד יומיים נעבור להדבקה המונית של כל ילדי ישראל. בלי בידודים, בלי אכיפה, בלי בדיקות מסודרות – כולם יידבקו. ואחרי שהילדים ידבקו, וחלקם לצערנו יזדקקו לאשפוז ויסבלו מתופעות לוואי למשך שנים, הילדים ידביקו את צוותי ההוראה, ואחר כך יחזרו הביתה וימשיכו להדביק את אבא ואמא, את סבא וסבתא. זאת סכנה אמיתית. הממשלה הכושלת הזאת צועדת לשם בעיניים פקוחות ובאפס החלטות".

"המחדל הרביעי – פרנסה. הממשלה שלנו נתנה פיצוים לאזרחים, לעסקים, לעצמאים, ובזכותם יצאנו מהקורונה עם אחת הכלכלות החזקות בעולם. בניגוד אלינו, הממשלה של בנט ולפיד אומרת: ״אין סגר אז לא צריך פיצויים״. אבל כולם יודעים את האמת. יש סגר. אין בית שאין בו לפחות מאומת אחד. אנשים נפגעים, עסקים קורסים, עצמאים מתרסקים – והממשלה לא נותנת פיצוי כלכלי, לא נותנת סיוע כספי, לא עושה כלום".

לסיום אמר ראש האופוזיציה כי "בממשלה שלנו, כל העולם הגיע ללמוד מאיתנו מה לעשות מול הקורונה, עכשיו כל העולם מסתכל על בנט ולפיד ולומד מה לא לעשות! בנט ולפיד פשוט הפקירו את אזרחי ישראל לגורלם. ולכן אני מבקש מהציבור – גלו אחריות. שמרו על הילדים שלנו, על סבא וסבתא, על הקרובים לכם. תקפידו על מסיכות, על הגיינה וריחוק חברתי. מי שלא התחסן – שיתחסן. בשביל זה הבאנו את החיסונים, שהם הדבר היחיד הטוב שקרה פה. הימנעו מהתקהלויות ואירועים מיותרים". נתנהו חתם את דבריו ואמר: "שימרו על עצמכם, כי הממשלה הזאת לא שומרת עליכם".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי חוזר לעצמו, דברים כדרבנות צודק בכל מלה, צריכים להתקיף את ממשלת הנוכלים בלי הרף, לפחות כמו שהם עשו לביבי, זה הזמן לתשלום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture