Yonatan Sindel/Flash90

הוועדה החליטה: אלו שלושת המועמדים הסופיים למשרת היועמ"ש

לאחר דיונים של מספר שבועות על מי ימונה לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה החדש, מנדלבליט יסיים מחר את תפקידו - והוועדה המייעצת הגישה את שלושת השמות הסופיים, ביניהם עו''ד בהרב-מיארה, שככל הנראה תמונה לתפקיד

לאחר שאביחי מנדלבליט יסיים מחר (שני) את תפקידו כיועץ המשפטי לממשלה, התכנסה הערב הוועדה המקצועית-ציבורית להצעת מועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה – ודנה על ארבעת השמות הסופיים שהוצעו על ידי שר המשפטים גדעון סער.

בוועדה הודיעו על השם שירד מתוך הארבעה – עורך הדין רז ניזרי, מי שמכהן כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה. לאחר ששמו ירד מהפרק, נשארו שמותיהם של עו"ד איתי אופיר, ד"ר רועי שיינדרוף, ועו"ד גלי בהרב-מיארה – מי שעל פי כל ההערכות תזכה בתפקיד.

"הוועדה המקצועית-ציבורית להצעת מועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה, בראשות נשיא בית המשפט העליון (בדימוס) השופט אשר גרוניס, ושיתר חבריה הם: עו"ד תמי אולמן, ח"כ צבי האוזר, מר דן מרידור ופרופ' רון שפירא, סיימה היום את תפקידה", נכתב בהודעה מטעם הוועדה.

לאחר שהוועדה קיימה שמונה ישיבות בהן, בין היתר, ראיינה את המועמדים ולאחר שיקול, עיון ודיון, הוועדה העבירה לראש הממשלה ולשר המשפטים את שמם של אלה על מנת שהממשלה תבחר מתוכם את היועץ המשפטי לממשלה. "יו"ר הוועדה מודה לחברי הוועדה על עבודתם", נמסר לסיום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו