מאמצי החילוץ. (27א*)

אחרי חמישה ימים: ילד בן 5 יחולץ מבאר בעומק של עשרות מטרים • צפו

ריאן, ילד ממרוקו בן 5 בלבד, שוהה כבר חמישה ימים רצופים בעומק של 32 מטרים מתחת לאדמה. צוותי החילוץ הצליחו להגיע אליו ולהכניס לו מזון וחמצן - והצפי שבשעות הקרובות הוא יחולץ ישירות לטיפול בבית החולים


מאמצי החילוץ. (27א*)

במשך חמישה ימים העולם עצר את נשימתו, וליווה כל צעד של כוחות ההצלה לראין – ילד ממרוקו, בן חמש בלבד, שנפל לבור בעומק של 32 מטרים. היום (שבת) המחלצים הגיעו אליו, וצפויים להוציא אותו מהבור בשעות הקרובות. כך דווח ב'חדשות 13'.

ביום שלישי נפל ריאן לבאר בצפון מרוקו – נתקע בעומק של 32 מטרים מתחת לאדמה כאמור, ובמרוקו התחיל מאז מבצע חילוץ מורכב ומסובך. "נשארו רק שני מטרים להגיע אליו, אנחנו מקווים להגיע אליו בלי בעיות", אמר היום עבד אל-האדי א-תמארני, חבר בצוות ההצלה של ריאן.

"הפעולה מתבצעת בזהירות רבה. אין כאן איש חוץ מהעובדים", הוסיף א-תמארני. לפי הדיווח, כוחות החילוץ המרוקנים הצליחו להעביר אליו למטה לתוך הבאר בימים האחרונים, חמצן, מזון ומים – וגם מצלמה, שהעבירה לראשונה תמונות של הילד החי והלכוד בתוך הבאר.

ריאן בן ה-5 הצליח לתקשר עם כוחות החילוץ מתחת לאדמה – ולאותת שהוא עדיין בחיים. סבתו של הילד אמרה לתקשורת: "אני הסבתא של ריאן, שיהיה בריא. אנחנו מאחלים לו בריאות ומקווים שהוא יחולץ בשלום".


מאמצי החילוץ. (27א*)

בכל מרוקו ועוד מיליוני ערבים מרחבי העולם עקבו בימים האחרונים בדריכות אחר מאמצי חילוץ הילד, וכאמור – היום הגיעו אליו המחלצים. בשעות הקרובות הם יוציאו אותו מהבור, ויעבירו אותו לטיפול בבית החולים.

חבר בצוות ההצלה של ריאן, עבד אל-האדי א-תמארני, עדכן סמוך לבאר כי "מצבו הבריאותי של ריאן מורכב, אבל יש לנו תקווה גדולה שהוא יהיה בסדר. יש כאן אמבולנס ומסוק במקום, והם יופעלו ברגע המתאים". ברגע שהילד יתאושש, הוא יוזמן לביקור בארמונו של מלך מרוקו מוחמד השישי.

*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture