אחרי שאיבדה את בנה, שירה איש רן במסר מיוחד לעם ישראל • מרגש

אחרי שנפצעה קשה בפיגוע בצומת עפרה השבוע, שירה איש רן משגרת מסר מרגש לעם ישראל, בעקבות פטירת בנה - הילוד, שנפטר מספר ימים לאחר הפיגוע • "בשבת הזו, כל ההורים יתנו עוד חיבוק אחד לילדים שלהם ויגידו להם שהם אוהבים אותם, לא משנה מה"

אחרי השבוע הקשה, שירה איש רן , שנפצעה קשה בפיגוע שהתרחש בצומת עפרה בעקרבו של יום ראשון השבוע וביום רביעי איבדה את תינוקה, כתבה היום מסר מרגש לעם ישראל.

"בשבת הזו, בשם עמיחי, אני ועמיעד ישראל שלנו, כל ההורים יתנו עוד חיבוק אחד לילדים שלהם ויגידו להם שהם אוהבים אותם, לא משנה מה", כתבה שירה.

כזכור, סמוך לשעה 9:30 בערב, יום ראשון השבוע, התרחש פיגוע ירי בצומת עפרה שבבנימין, כאשר מרכב חולף בוצע ירי אל עבר אזרחים, כאשר שירה נפצעה באורח קשה וששה נוספים נפצעו בדרגות פציעה יותר קלות.

שירה איש רן, שכאמור נפצעה באורח קשה, הייתה בשלבי הריון מתקדמים ופונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם הרופאים ילדו את התינוק והעבירו אותו לפגייה.

במשך השבוע מצבה של שירה השתפר בחסדי שמים, אך מצבו של הילוד הוסיף להיות קשה, לאחר שסבל מחוסר באספקת חמצן משך דקות ארוכות. לדאבון לב, ביום רביעי אחה"צ בבית החולים שערי צדק, שם אושפז התינוק, הודיעו בצער על פטירתו.

בשיחה עם ערוץ 7 הוא התייחס לפיגוע בגבעת אסף: "אני משתתף בצער של המשפחות שקיבלו את הבשורה המרה מאוד שבניהם נרצחו על ידי בני עוולה ואני מאחל רפואה שלמה לפצועים שאני יודע שלפחות אחת מהם נמצאת מאחורי כאן בחדר המיון".

רק שעות ספורות קודם, ראתה אם התינוק, שירה, את בנה בפעם הראשונה. אביה חיים סילברשטיין סיפר בשיחה עם 'ערוץ 7', שכאשר בתו ראתה בפעם הראשונה את בנה היא אמרה שהיא תראה להם, היא תביא עוד תינוקות רבים בעזרת ה' ועם ישראל חי.

סב התינוק אף סיפר על תחושותיו אחרי ההלווייה הקשה שנערכה לנכדו ואמר, כי "זה היה מאורע קשה מאוד, במיוחד ששירה ועמיחי לא יכלו להשתתף בהלוויה, אבל אנחנו שמחים ששירה ועמיחי יכלו להיפרד אתמול בבוקר בפגיה מעמיעד ישראל, הנכד שלא זכינו לגדל אותו, והרגשנו סגירת מעגל שיכולנו להביא אותו למנוחת עולמים בהר הזיתים בירושלים המאוחדת".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין על עם ישראל. עם ישראל חי וקיים לעולם.
נביא עוד ילדים!!!! זו נקמתנו!!!!!
נעשיר את עם ישראל בכח וברוח!!!
אף אחד לא יכול עלינו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו