צילום: פלאש 90

"חמאס תכנן להגיע עם קומנדו לראשון לציון, צריך להחליף את שר הביטחון"

השר בנט חשף כי חמאס תכנן לשלוח כוח קומנדו לראשון לציון "לו היינו מקשיבים לשלישית גנץ, בוגי ונתניהו, היינו קמים ב-2014 לפיגוע נוראי". על ההסלמה הנוכחית: "מתקפה שאין בה נפגעים לאויב היא פייק מתקפה. הודעה לתקשורת זאת לא מתקפה"

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני נפתלי בנט טען הבוקר כי חמאס תכנן לשלוח כוח קומנדו לראשון לציון ול"כל עיר מדרום לתל אביב" במהלך 2014: "כאשר שלישיית גנץ ובוגי ונתניהו חששו ואמרו 'לא צריך ללכת ולהשמיד את מנהרות הטרור שחדרו מעזה', אני נלחמתי עד שזה קרה. לו היינו מקשיבים לשלישיה הזאת היינו קמים ב-2014 לפיגוע נוראי בנתיב העשרה, באשקלון, באשדוד, אגב גם בראשון לציון. היו 30 מנהרות טרור שחדרו למדינת ישראל שיכלו לאפשר לאופנועים, לרכבים והיו הורגים אלפי ישראלים, חוטפים עשרות".

בראיון לרדיו דרום נשאל בנט האם היו מגיעים מעזה לראשון לציון והשיב כי, "חד משמעית, כי התכנית הייתה תכנית רחבה מאוד של הקומנדו של חמאס, לא איזה פיגוע נקודתי אלא ממש פיגוע יום הכיפורים". לדבריו, "כל הארץ מדרום לתל אביב הייתה המטרה".

בראיון ל'כאן רשת ב' התייחס יו"ר 'הימין החדש' להסלמה בעזה ואמר כי, "ראיתי שחיל האוויר תקף מטרות, מתקפה שאין בה נפגעים לאויב היא פייק מתקפה. אני קורא לשר הביטחון (בנימין נתניהו, ב.ב.) להודיע שמתקפה על תושבי הדרום לא תענה בתגובה בהתקפה על דיונות. הודעה לתקשורת זאת לא מתקפה".

"צריך להחליף את שר הביטחון, לא את ראש הממשלה", הוסיף בנט, "אני אומר שצריך להחליף את שר הביטחון נתניהו ולא את ראש הממשלה נתניהו. ההבלגה נותנת רוח גבית לטרור, כשר ביטחון אשיב את הפחד לאויב. אצלי כשר הביטחון חיילים לא יסתובבו עם עורך דין צמוד. אני פונה לאמא ששלחה את הבן לצבא ואומר לה שתדע שאעדיף ששערה לא תיפול מראש בנה, מאשר אמהות בעזה ישנו בשקט. אם צריך להכריע את חמאס – מכריעים את חמאס, מתי הפסקנו לחשוב במושגים האלה".

"בפעם הראשונה שנתנו לי להוביל את הדברים נכנסו והשמדנו את המנהרות, אבל גם אז הייתה שלישייה של בוגי, גנץ ונתניהו שפחדו לנצח וזה אומר להכריע את חמאס. חד משמעית אפשר להכריע את חמאס. נכון שזה לא קל וצריך להכות מהאוויר בצורה שלא הכנו בעבר. צריך לעשות כל מה שצריך כדי שהם יפסיקו לירות טילים על עוטף עזה. כנראה בגלל שזה לא נופל על תל אביב אז זה בסדר. אם היו נופלים פעם בחודש טיל או שניים על תל אביב גם היינו מגיבים ככה?", כך בנט.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דברים נכונים
השאלה היא מה היא ההשתפנות הזאת בפני ביבי
צא נגדו גלויות !!! כן שיפנה את ראשות הממשלה לטענתך !!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו