חברת אל על תשקיע בקרוב 2.5 מיליון דולר בשיפוץ מטוסיה, מטוסי ה-777 ישודרגו ביסודיות, לרבות הגדלת מספר המושבים בכל מחלקות השירות וויתור על מחלקה ראשונה, הפרויקט המדובר יסתיים עד לשנת 2021 כך על פי הצהרתה של אל על בדוחות שפרסמה. במטוסי ה-737 המשמשים לטיסות קצרות-טווח יוחלפו המושבים לדקים יותר, "שיאפשרו לחברה להפחית את העלות למושב".
כך גם נמשכת התרחבות צי מטוסי החברה, בשבוע שעבר נחת בישראל מטוס הדרימליינר 787 התשיעי של אל-על, ועד לסוף שנת 2019 יהיו כבר פעילים בצי 14 מטוסי דרימליינר, מתוך 16 שרכשה.
בנוסף, חברת אל על נוקטת מאמצים לפייס את הקהל החרדי והדתי, שחש פגוע מהתנהלות החברה ב"טיסת השבת" המדוברת. באתר גלובס ציטטו בכיר בעולם התעופה כי "אל על קשובה לציבור הדתי יותר מבעבר". בין היתר, אל על תרמה 18 אלף דולר לבית חב"ד בעקבות הפרשה.
נזכיר כי בעקבות הסערה שקמה אחרי "טיסת השבת", אל על פתחה בוועדת חקירה, שאת ממצאיה לא פרסמה. עם זאת, אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל השירות באל על, סיפר כי הוא מרבה לבקר בחצרות של אדמו"רים, וכי הוא הולך לשיחות עם רבנים ופוסקים חשובים כדי להבין יותר את הציבור החרדי.
רוגובסקי פירט את המאמצים שאל על נקטה באותה טיסה לטובת הנוסעים החרדים, ואמר כי אל על שיכנה על חשבונה, באותה "טיסת שבת", את הנוסעים במלון באתונה, סידרה להם אוכל כשר מבית חב"ד על חשבונה ובנוסף תרמה 18 אלף דולר לבית חב"ד. "אל על היא החברה היחידה שמקפידה על כשרות, הכשרות לפסח עולה לנו המון כסף", צוטט רוגובסקי.
מה הפיוס המוזר הזה הולך לבקר אדמורי"ם בואו נשמע שיש לו פיתרון על מושבים לציבור החרדי בלי תערובת וכדומה או לחילופין שיהיה רשמי שהדיילים מסדרים מקומות למי שיש לו בעיה עם המקום שלו מבחינה דתית
מה הפיוס המוזר הזה הולך לבקר אדמורי"ם בואו נשמע שיש לו פיתרון על מושבים לציבור החרדי בלי תערובת וכדומה או לחילופין שיהיה רשמי שהדיילים מסדרים מקומות למי שיש לו בעיה עם המקום שלו מבחינה דתית
הפסקנו לטוס עם אל על.
פיוס אמיתי הוא להביא את ממצאי החקירה להעיף את מי שצריך ולפצות את כלל הנוסעים הפגועים.
זה קצת יותר מ 18.000 דולר