נשבר השיא: למעלה מ-800 איש תרמו דם במבצע מיוחד בשומרון

מאות בני אדם כבר הגיעו לחטמ"ר שומרון בכדי לתרום דם, ולסייע לשומרון במבצע השאפתני לשבור את שיא תרומות הדם בישראל שנקבע בתל אביב בימי צוק איתן ולהגיע למעל 700 מנות דם ביום אחד במקום אחד. נכון לשעה 18:00 הצליחו לגייס 846 תרומות דם

מאות בני אדם הגיעו היום לחטמ"ר שומרון בכדי לתרום דם, ולסייע לשומרון במבצע השאפתני לשבור את שיא תרומות הדם בישראל שנקבע בתל אביב בימי צוק איתן ולהגיע למעל 700 מנות דם ביום אחד במקום אחד. המבצע הוא פרוייקט משותף של מועצה אזורית שומרון, חטמ"ר שומרון ומד"א.

ההחלטה לצאת למבצע, התקבלה לאחר שאשתו של מח"ט שומרון, אל"ם שגיב דהן, לפני כחצי שנה איבדה כמויות גדולות של דם בזמן ונזקקה ל 7 מנות דם. המח"ט פנה לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, וביקש ממנו לסייע לו בשבירת שיא ישראלי בתרומות דם ודגן בחר להתגייס ולגייס את המועצה למבצע, ולמאמץ המשותף התגייס גם מד"א.

מח"ט שומרון, אל"ם שגיב דהן: "המטרה שלנו היא 1000 מנות דם, ואני מזמין כל גוף או כל ארגון לנסות לשבור את השיא הזה. זה יהיה ההישג שלנו. אם נצליח להביא עוד ארגונים להלחם על השיא". נכון לשעה 18:00 הצליחו לגייס בשומרון 846 תרומות דם.

"בחרנו לנו למטרה לשבור את השיא הישראלי בנושא שחשוב לכולנו ומדגיש את הקשר הבל יינתק בין כל חלקי עם ישראל -תרומות הדם" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "הגיעו לכאן דתיים, חילונים ומסורתיים מכל רחבי הארץ, זה מבצע מרגש ומאחד. כולנו יחד כאן מצילים חיים, ואני קורא לכל מי שקורא את השורות האלו להצטרף למאמץ ולהציל איתנו חיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו