תנועת מטות ערים • יש להיערך מיידית למנוע הקמת מדינה פלסטינית

מטות ערים, תנועת ישראלית הפועלת לקדם את האינטרסים הלאומיים של תושבי הארץ. ומפיצה לציבור מידע קריטי בנושאים בעלי חשיבות קיומית

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

תנועת מטות ערים קראה היום למערכת הפוליטית והציבורית הישראלית ולפעילי הרשתות החברתיות, להיערך למתקפה פלשתינית להקמת מדינת טרור חדשה" שתיפתח לדברי מטות ערים, "תוך ימים ספורים מייד אחרי יום כיפור. יש מעט מאד זמן, אמרו במטות ערים, והמלאכה מרובה. הנושא מושתק בתקשורת הישראלית, מסיבות שונות, וחבל. החלטנו לא לשתוק ולפתוח את הנושא לטובת אזרחי ישראל העומדים בפני סיכון גדול.

קרא עוד:

[postim]

לדברי מטות ערים, מדובר ביוזמה פלשתינית עויינת הסותרת את העקרון הבסיסי של הסכמי אוסלו, העקרון של מו"מ כאמצעי היחיד לפתרון בעיות. היוזמה היא עויינת מפני שהתוצאה תהיה מדינת טרור במרחק אופניים מירושלים תל אביב גוש דן ונמל תעופה בן-גוריון, ברור שזוהי סכנה קיומית לישראל שלעומתם איום החיזבאללה על הצפון, ואיום החאמס על הדרום, הם משחק ילדים. בנוסף, יש חשש שמדינה פלשתינית תנצל את מעמדה הרם, על מנת לתבוע אזרחים ישראלים השוהים בחו"ל בחופשה או לרגל עסקים, בבית המשפט הבינלאומי בהאג, בגין פשעי מלחמה כביכול,כלומר, בגין הגנה על המולדת והמשפחה מפני הרצחנות הפלשתינית.

הצעדים המומלצים לטיפול ביוזמה להקים מדינה פלשתינית, טוענים בחפ"ק שהקימו מטות ערים, ושאותם צריך ואפשר להפעיל תוך ימים ספורים, הם כדלקמן,

החשוב ביותר, להרגיע את כל ידידי ישראל הרבים בעולם, שאל להם לומר נואש בנושא מדינה פלשתינית, ההפך: עליהם להמשיך להתנגד להקמת מדינה פלשתינית. יש להרגיע ולהבהיר, כי גם אם העצרת הכללית של האו"ם תקבל החלטה לכנות את הרשות הפלשתינית מדינה, ישראל לא תיכנע, לא תתיחס לפלשתינים כאל מדינה, ולכן לא יהיה שום שינוי בשטח, אלא ההפך. אם העצרת הכללית תחליט לכנות את הרשות הפלשתינית מדינה, ישראל פשוט תמתין בסבלנות עד שהעצרת תואיל לבטל את ההחלטה הנואלת והמסוכנת הזו. בדומה, ב-1975 החליטה העצרת החלטה נואלת לפיה ציונית היא כביכול גזענות, ובשנת 1991, העצרת סוף סוף התעשתה והחליטה לבטל את ההחלטה הקודמת

לא פחות חשוב, אמירות ברורות של ישראלים בכל הדרגות והרמות, כולל כמובן שרים כמו שר ההסברה, על הסכנה הקיומית שתתרחש למדינה היהודית היחידה בעולם, אם חס ושלום תקום מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון. הדברים ברורים לכל מי שיודע לקרוא מפה, אך חשוב שדווקא ישראלים יאמרו אותם, אמרו במטות ערים. לא רק גורמים רשמיים, אלא גם בלוגרים וישראלים פרטיים שנמצאים בקשר עם ידידים ובני משפחה בחו"ל.

הסברה אודות אי-הצדק שבדרישה להקים מדינה פלשתינית בארץ היחידה אשר מובטחת לעם היהודי, כאשר למעלה מ-20 מדינות רחבות ידיים כבר הוקמו לטובת האומה הערבית, יצויין כי הפלשתינים אומרים בעצמם שהם פלג בתוככי האומה הערבית ולא עם נפרד.

הסברה אודות אי הלגיטימיות האישית של אבו מאזן, מוביל המהלך. אבו מאזן נבחר לכהונה בת 4 שנים, לפני 8 שנים. הוא לא מנהיג של כלום ולא ברור על תקן מה ומי הוא בכלל מגיע לאו"ם.

הסדרת סנקציות נגד הפלשתיניתים, בכל רמות הממשל והשלטון ובכל משרדי הממשלה, ובאמצעות הסגל הדיפלומטי של משרד החוץ בראשות ליברמן. וכן כמובן, ניצול לטובה של המהלך הפלשתיני על מנת להחיל את הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון.

במטות ערים סיכמו ואמרו: הפלשתינים לא מפחידים אותנו. נהדוף גם את המתקפה הזו, לא תקום שום מדינה פלשתינית והם מבזבזים את זמנם לריק.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture