צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קשה בירושלים: בת 19 נמחצה למוות מתחת לרכבת הקלה

תאונה מחרידה ליד התחנה המרכזית: צעירה בת 19 נהרגה לאחר שנלכדה מתחת לקרון הרכבת הקלה בירושלים, ליד התחנה המרכזית. על מנת לחלץ את הצעירה נאלצו כוחות כיבוי והצלה להרים את הקרון באוויר, וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותה במקום

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

צעירה כבת 19 נהרגה הלילה (רביעי) לאחר שנפגעה בידי הרכבת הקלה בירושלים ונלכדה תחת קרון הרכבת. כוחות חירום רבים' בהם מגן דוד אדום, משטרה ושירות כבאות והצל'ה הוזעקו לזירת התאונה ברחוב יפו סמוך למתחם התחנה המרכזית בעיר. לוחמי האש פעלו לחילוץ הצעירה, שתחילה נפצעה באורח אנוש, אך צוותים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

תשע מחברותיה של הצעירה, שהיו עדות לתאונה, לקו בחרדה. מהחברה שמפעילה את הרכבת הקלה נמסר כי "מסיבה לא ברורה הבחורה נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, בזמן שהרכבת הייתה בנסיעה". לפי עדי ראייה שהיו באיזור, הבחורה נלכדה בין קרונות אחרי שככל הנראה התעלפה. נוסעים שהיו על הרכבת הקלה בזמן האירוע סיפרו כי היו בטוחים שמדובר בפיגוע ואמרו לנהג להמשיך בנסיעה.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 00:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מהרכבת הקלה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעירה כבת 19 ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום. בנוסף העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק 4 צעירות כבנות 19 שלקו בהתקף חרדה.

פאראמדיק מד"א עוז פולק סיפר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, 4 מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים".

רב רשף ניסים לוי מפקד האירוע מטעם כבאות והצלה לישראל אמר כי, "הוזנקנו כחצי שעה לאחר חצות לאזור התחנה המרכזית בירושלים, עקב דיווח על אדם שנלכד מתחת לגלגלי הרכבת הקלה. הגענו למקום תוך זמן קצר מאוד עם כוח של חמישה צוותי חילוץ והצלה. מיד כשהגענו לזירה, ראינו לצערנו כי מדובר בנערה צעירה שנפלה מסיבה כלשהי בין קרונות הרכבת נדרסה ונהרגה ככה"נ במקום".

"פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה, היו מורכבות מאוד עקב הנסיבות הטראגיות ומורכבות הזירה, והמראות היו קשים ביותר.
השתמשנו בכלי חילוץ מתקדמים, פנאומטיים, מכאניים והידרואליים בכדי להרים את הרכבת באוויר, ובסיוע לוגיסטי של אנשי הרכבת הקלה הרמנו את הרכבת וחילצנו את הנערה כאמור כשהיא למרבה הצער ללא רוח חיים", דברי לוי.

משה חמד, מתנדב זק״א רכוב על אופנוע שהגיע מהראשונים לזירה, אמר: ״מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגעתי לזירה ראיתי מראות קשים, נערה צעירה בת 19 הייתה לכודה מתחת לגחון הרכבת כשהיא ללא הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית, אזרחים שהיו במקום סיפרו לי שהנערה ככה״נ רצתה להעלות לרכבת ומסיבה שאינה ברורה החליקה נפלה ונלכדה מתחת לרכבת, לוחמי האש חילצו אותה כשהיא ללא רוח חיים ופראמדיק מד״א נאלץ לקבוע את מותה במקום.״

מסיטיפס הרכבת הקלה נמסר: ״בסביבות השעה 00:20, הגיעה הולכת רגל לשטח תחנת הרכבת הסמוכה לתחנה המרכזית. מסיבה לא ברורה הבחורה נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, זאת בזמן שהרכבת הקלה היתה בנסיעה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. אנו פועלים בתיאום מלא מול המשטרה אשר בודקת את האירוע. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת ההרוגה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טרגדיה מחרידה.

מחריד

הוי לנו שכך עלה בזמננו

מזעזה!!!!

מזעזעזעעעע
אין מילים@!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture