יום עיון מיוחד נערך לבכירי הנהלת מכבי על ידי המרכז הרפואי מעיני הישועה

יום עיון מרתק התקיים השבוע במרכז הרפואי מעיני הישועה לבכירי מכבי שירותי בריאות. יום העיון עסק בנושא בריאות הנפש בקהילה ועל המרכז חיב''ה המרכז לבריאות הנפש שע''י המרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק.

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

נשיא ומייסד המרכז הרפואי מעייני הישועה ד"ר הרב משה רוטשילד ציין בפתיחת יום העיון על שיתוף הפעולה בין חיב"ה ומעיני הישועה להנהלת מכבי לאורך שנים, וציין שמכבי היא הקופה המובילה בבני ברק והיא הנחשון שבין הקופות בכל דבר המקדם  את הרפואה במגזר החרדי והיא סמל לדוגמא לקופות הנוספות. בנוסף ציין ד"ר הרב רוטשילד שהמתאמים עושים עבודת קודש מול המבוטחים בכל שעות היממה ופעולתם נכרת בבקשות הרבות שמופנות למרכז הרפואי והכל לטובת בריאותם של המבוטחים.

קרא עוד:

[postim]

המרא דאתרא של הקהילה החרדית בנתיבות הגאון רבי שמואל מונטג שליט"א פתח את המעמד של יום העיון לבריאות הנפש וציין שכיום ישנה מודעות וחשיבות רבה לנושא של בריאות הנפש וחובתנו לעשות הכל על מנת לתת את הכלים הנכונים בהתמודדות של המבוטח ובני משפחתו. חיב"ה הוא המקום המתאים לציבור החרדי ועל כך אני מברך את ד"ר הרב משה רוטשיליד על הזכות שזכה להקים כזה מקום שייתן מענה רפואי לנזקקים לכך. כמו"כ שיבח הגאון רבי שמואל מונטג שליט"א את הנהלת מכבי שירותי בריאות ואת ד"ר ברבר הפסיכיאטר המחוזי שהרימו את הכפפה יחד עם הנהלת מעיני הישועה".

מנכ"ל מכבי שירותי בריאות מר רן סער, שלח את ברכתו ליום העיון וציין "מכבי מובילה בבני ברק ובעוד ערים נוספות במספר החברים  ובפרט במגזר החרדי. מחובתנו להתאים את צרכי המבוטחים לאורח החיים שלהם. מפגש זה, כמו רבים

מחזק את השירות הייחודי והאיכותי שלנו למגזר ואני מברך את המשתתפים על היוזמה הברוכה להכיר מקרוב את השירותים הניתנים בחיב"ה ובמרכז הרפואי מעיני הישועה ושולח את ברכתי לנשיא ומייסד המקום ד"ר משה רוטשיליד, למנכ"ל ביה"ח הרב לידר, לרבנים, לצוות הרפואי של מכבי ומתאמי קשרי הקהילה, שלוקחים חלק במפגש חיוני וחשוב זה".

ד"'ר ברבר ירחמיאל, הפסיכיאטר המחוזי של מכבי שירותי בריאות במחוז המרכז הודה על המפגש המרתק וציין שלמכבי קשר רציף והדוק עם המרכז הרפואי מעיני הישועה ואין ספק שיש צורך במקום ייחודי כמו חיב"ה שאמור לתת מענה לאוכלוסייה עם צרכים ייחודיים שלפיהם הם חיים. מכבי לאורך שנים מתאימה את עצמה לכלל האוכלוסיות וגם במקרה זה אנו משתפים פועל למען בריאות נפשם של המבוטחים הרבים באזור בני ברק והסביבה".

מנהל השיווק למגזר החרדי ואחראי מתאמי קשרי הקהילה הארצי במכבי ר' משה שלזינגר צייון בתום יום העיון. אין זה פלא שמכבי היא הנחשון שבין הקופות  להוביל גם את נושא בריאות הנפש לטובת האוכלוסייה בבני ברק והסביבה. מכבי לאורך שנים מובילה במגוון נושאים את הרפואה במגזר החרדי וכן את כל נושא הבריאות בציבור. הוא הודה למרא דאתרא הגאון רבי שמואל מונטג שליט"א שהגיע במיוחד  מנתיבות לד"ר הרב משה רוטשילד, למנכ"ל הרב לידר למשתתפים הרבים ולמתאמי קשרי הקהילה ובפרט להרב יצחק נחום כץ מתפרח שיזם את יום העיון הזה. בנוסף, ציין שזו הזדמנות נוספת להכיר עוד שירות חיוני וחשוב ביותר לקהילה הניתן למבוטחים ולכלל האוכלוסייה, ביחס אישי ומקצועי ובדיסקרטיות ובמקום שמיועד ומותאם לצרכים ולכללים של המגזר החרדי"

IMG_3272 IMG_3270

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבודדדדדדד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture