ברגע האחרון ערעור על זיכוי אולמרט

פרקילטות המדינה מחליטה הערב לערער על זיכוי אולמרט ושולה זקן. יועץ התקשורות של אולמרט: "שלב נוסף במסע הרדיפה". עד המדינה ש.ד ממשיך להסתבך. בית המשפט מקבל את גירסת אורי לופוליאנסקי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

פרקליטות המדינה החליטה הערב להגיש ערעור כנגד זיכוי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ומנהלת לשכתו שולה זקן הערעור יהיה על הפרשיות "ראשונטורס" ובפרשת "טלנסקי". עוד הגישה הפרקליטות ערעור על גזר הדין שנבע מהרשעתו של אולמרט בפרשת "מרכז ההשקעות" – מאסר על-תנאי בן שנה למשך שלוש שנים, וכן קנס בסך 75,300 שקלים וזקן הורשעה בקבלת דבר במרמה, בלא נסיבות מחמירות. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט העליון להחמיר בעונש שנגזר על זקן, מאסר על תנאי בן תשעה חודשים וקנס בסך 40 אלף שקל.

קרא עוד:

[postim]

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, הגיב הערב על כוונת הפרקליטות ואמר: "הגשת הערעור היא עוד שלב במסע הרדיפה חסר המעצורים כנגד אולמרט, אותו מנהלת הפרקליטות. הערעור על החלטת בית המשפט המחוזי, מהווה הבעת אי אמון מוחלטת של הפרקליטות באחד ההרכבים הבכירים ביותר של בתי המשפט המחוזיים בישראל. שלושה שופטים מחוזיים בראשות נשיאת בית המשפט המחוזי בירושלים בחנו במשך ארבע שנים, אחת לאחת, את כל הראיות בתיק וזיכו את מר אולמרט בפרשת טלנסקי ובפרשת ראשונטורס, תוך שהם מבקרים בחריפות את התנהלות הפרקליטות בעניין. אך, קביעה נחרצת זו של שלושה שופטים מנוסים אינה מונעת מהפרקליטות להמשיך ולגרור את אולמרט בהליך שאין לו כל הצדקה, מלבד שיקום האגו הפגוע של ראשי המערכת בפרקליטות.

אולמרט אינו חושש מהערעור עצמו. אמירות השופטים שבחנו כל ראייה היו ברורות ונחרצות. אנו סמוכים ובטוחים שאין כל סיבה ששופטי בית המשפט העליון יהפכו את ההכרעות הברורות של בית המשפט המחוזי ומשוכנעים שצדקתו של מר אולמרט תצא לאור גם בערכאה הגבוהה יותר. יש רק להצר על כך, שבמדינת ישראל עסוקה הפרקליטות בוונדטה אישית, שרק מחריפה את העוול שכבר גרמה לו, וזאת במקום לעסוק בתיקון התנהלותה השערורייתית". לשון תגובתו של אמיר דן יועץ התקשורת של אהוד אולמרט.

עד המדינה ש.ד שוב מסתבך

עד המדינה בפרשת הולילנד, ש. ד, שוב מסתבך בשקרים. אמש הוכח שוב כי יו"ר 'יד שרה', הרב אורי לופוליאנסקי, נהג על פי כללי החוק והמוסר. בחקירה הנגדית של עד המדינה, הפנה השופט רוזן שאלה מרתקת לעד המדינה: "מאיפה לופוליאנסקי היה צריך להבין שאתה תורם לו כדי לקדם עניינים בעירייה? הרי הוא מתרים המון אנשים, אף אחד לא חולק על כך ש'יד שרה' הוא מוסד נכבד מאד שתרומתו רבה, למה הוא צריך להבין שלך יש מחשבות כאלה זדוניות?".

השופט דחה נחרצות את תשובת עד המדינה, ולמרבה ההפתעה, האחרון החליט לשבח את התנהגותו החוקית והמוסרית של הרב לופוליאנסקי.

"לא הייתה קורולציה בין התרומות ל'יד שרה' לבין פעולות שעשה לופוליאנסקי לטובת הפרויקט", השיב ש. ד. לשאלת עו"ד גיורא אדרת, סניגורו של צ'רני – והוסיף: "התרומות ל'יד שרה' ניתנו בגלוי ולאף אחד לא היה עניין להסתיר אותם".

לדברי ש"ד, "אני לא רואה את לופוליאנסקי באותו אור כמו האחרים. הוא משכמו ומעלה, הוא לא דיבר על עזרה אישית, להבדיל מכל האחרים, ובזה ראיתי את ההבדל המוסרי הגדול. הוא עשה ועושה דברים לתפארת, ובכלל, 'יד שרה' הוא ארגון ראוי לתרומות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture