Tomer Neuberg/Flash90

במהלך הפגנה בשבוע שעבר בבלפור: נתניהו ומשפחתו הוכנסו לחדר מאובטח

במהלך הפגנה נגד ראש הממשלה ליד מעונו ברחוב בלפור בירושלים בשבוע שעבר, הוא, רעייתו וילדיו הועברו לחדר פנימי ולא הורשו לצאת ממנו במשך כשעה. הדבר אירע כאשר מפגינים הדפו גדרות ברזל ליד המעון. המאבטחים של יחידה 730 נפרסו סביב המשפחה לפי תרגולת

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוכנס בשבת האחרונה למתחם מאובטח במעונו שבירושלים, יחד עם רעייתו ואנשים נוספים שנכחו בבית, ושהה 45-30 דקות בחדר תחת השגחת השב"כ – כך נחשף ב'חדשות 12'. זאת, לאחר שמפגינים שהגיעו סביב השעה 16:00 למחאה השבועית נגד ראש הממשלה פרצו מחסום משטרה ברחוב סמולנסקין, סמוך למעון הרשמי.

על פי הדיווח של עמית סגל, שמונה מפגינים נעצרו באירוע, ומאבטחי השב"כ החליטו להכניס את נתניהו ויתר הנוכחים אל המתחם המאובטח כדי לא לקחת סיכון, עד שהובהר להם כי השטח נקי וכי לא נשקף איום לראש הממשלה. בעקבות התקרית החריגה תוגברה האבטחה סביב המתחם, וביום שישי האחרון אף הוצבה גדר תיל במחסום שנפרץ.

ב'כאן חדשות' דווח כי מי שהורו לראש הממשלה ולמשפחתו להסתגר בחדר הצדדי הם יחידה 730 שמאבטחת את נתניהו. המאבטחים נפרסו סביב המשפחה לפי תרגולת. כעת נשקלת החמרה של מערך האבטחה סביב נתניהו. השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה התייחס לאבטחה של ראש הממשלה ומשפחתו. "מה שמפריע לי זה שיש עליהם איומים. בדמוקרטיה מתקבלות החלטות בקלפי", אמר.

מתנועת 'הדגלים השחורים' נמסר בתגובה לדיווח: "הניסיונות של נתניהו להשוות את המפגינים לתומכי טראמפ הם המשך ישיר של מסע ההסתה של משפחת נתניהו. היום יתקיימו הפגנות בשבוע ה-29 ברציפות, 29 שבועות שבהם היו יותר מ-400 מקרי תקיפה מתועדים נגד המפגינים. נמשיך להילחם למען הדמוקרטיה הישראלית במחאה לא אלימה – כמו תמיד".

מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר: "ההסתה והשקרים של ראש הממשלה נגד המפגינים חצו היום קו אדום. שום מחסום לא נפרץ והמפגינים הפגינו כחוק ברחוב ציבורי מחוץ לאחת הכניסות, ובידינו תיעוד לכך. אין לנו ספק כי אם ראש הממשלה ורעייתו נכנסו לחדר מאובטח זה תוצר של טירוף המערכות השורר במשפחת נתניהו. בלתי נתפס שאמצעי התקשורת נותנים יד לשקרים מבלי לבדוק את העובדות. במשך חצי שנה אנו מקיימים בבלפור מחאה לא אלימה ונמשיך למחות בדרך זו כל מוצ"ש בבלפור עד שהמושחת ילך".

בתנועת 'אין מצב' אמרו כי "מדובר בסילוף עובדות מכוון. המפגינים אפילו לא נכנסו לרחוב המוביל לכניסה למעון ראש הממשלה כפי שרואים היטב בתמונות. מדובר בניסיון ליצור דעת קהל כאלו המפגינים הם מסוכנים, להשוות אותם השוואה הזויה לפורעי החוק בקפיטול וזאת כדי להכשיר את הקרקע לפעולות אלימות כנגד המפגינים בהפגנה מחר ובהמשך המחאות. זוהי עזות מצח וניסיון לשטיפת מוח של הקהל הרחב כנגד המחאה והמוחים. מעולם לא ננקטו על ידי המוחים צעדים אלימים למול ראש הממשלה ומשפחתו. ספינים ותו לא".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture