פלאש 90

הערבים תקפו את השכן היהודי, המשטרה החליטה לסגור את התיק • צפו בתיעוד

משטרת ירושלים החליטה לסגור את תיק החקירה כנגד שני ערבים שתקפו באלימות קשה יהודי תושב שכונת 'שמעון הצדיק' בירושלים • עורך דינו: "לא ייתכן שהתיק ייסגר. נערער על ההחלטה האבסורדית הזו" • המשטרה: "מדובר בתלונות הדדיות. נסיבות המקרה אינן מצדיקות העמדה לדין"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

תקיפה חמורה של יהודי תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים על ידי שכניו הערבים, זכתה לכתף קרה מצידה של משטרת ירושלים שהחליטה באופן תמוה לסגור את התיק.

המותקף, יאיר קהתי, הגיש במשטרת ירושלים תלונה בעקבות שני ערבים שגרים בסמיכות לביתו שהטיחו בו ברזלים וחפצים שונים פעם אחר פעם, תקפו אותו באלימות קשה ואף המשיכו לרדוף אחריו.

קהתי טוען כי הוא סובל ממכת גנבות מצד השכנים. על פי סרטון האבטחה, קהתי מברר עם השכנים האם הם קשורים להעלמות החפצים. השניים, מצדם, לא משיבים לשאלתו, וממתינים שיסור חזרה לביתו. בשלב זה הם עטים עליו ומנסים לתקוף אותו פיזית, וקהתי, בתגובה, שולף תרסיס גז פלפל שברשותו.

קהתי התראיין ל'חדשות 12' שם תאר כי "הרגשנו חוסר אונים מוחלט. חשבתי שהם הולכים לרצוח אותי. ריססתי אותם בגז פלפל שזה היה הדבר היחיד שהיה לי להגן על עצמי וברחנו מהדלת האחורית של הבית. שם גם אחד התוקפים ניסה לזרוק עלי חפץ גדול שבנס לא פגע בי, לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם היה מצליח לפגוע".

באדיבות ארגון 'חננו'.

תיאור התקיפה מופיע בדברים שכתב עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חננו': "מרשי שאל את שכניו בעת שעמד בפתח ביתו, היכן השולחן שגנבו שבוע קודם לכן? אירוע שגם כן תועד במלאו. כתגובה לכך החל אחד החשודים לרוץ לעברו של מרשי על מנת לתוקפו. מרשי הצליח לסגור את דלת ביתו אך החשוד שבר בידיו את חלון הדלת על מנת לתקוף את מרשי. מרשי שחש סכנה מידית השתמש בתרסיס גז פלפל כדי להרחיק את החשוד ממנו".

"החשוד התרחק ובעל הדירה פתח את הדלת", אומר בלייכר. "חשוד אחר זרק לעברו מסגרת ברזל ענקית שסחב עמו והחל לתקוף את היהודי על פתח ביתו. היהודי נמלט לתוך ביתו ויחד עם אשתו ניסו להימלט מהדלת האחורית לעבר מאבטחים ששוהים בסמוך. בסוף האירוע וכפי שרואים במצלמת האבטחה, החשוד נטל שוב את מסגרת הברזל והשליך לעברם בעת שנמלטו מהמקום. בשלב זה הגיע למרבה המזל המאבטחים ששהו בסמוך והצילו את מרשי ואשתו מידי התוקפים. מדובר באירוע חמור אשר סיכן את חייו של מרשי ואשתו בביתם שלהם", טוען בלייכר.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "כל תלונה המעלה חשד לביצוע עבירה פלילית ואלימות בפרט נחקרת ונבדקת ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת. תמונת המציאות כפי שהתגלתה לחוקרים מורכבת בהרבה מסרטון או גרסה חלקית המציגה רק חלק מהסיטואציה".

"מדובר במקרה שבו היו תלונות הדדיות על אלימות האחד כלפי השני, וכל צד שוטח בפני החוקרים את גרסתו וטענותיו. לאחר חקירת המעורבים ובחינת כל הראיות והחומרים הנלווים, הוחלט כי נסיבות המקרה בכללותן אינן מצדיקות העמדה לדין של מי מהצדדים, ולצד זאת שמורה להם זכות ערר כחוק", לשון התגובה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אומר: "אני נדהם מתגובת המשטרה. מרשי מותקף בברזלים בפתח ביתו והכול מתועד. לא ייתכן שהתיק ייסגר בגלל טענה בעלמא של התוקפים על אלימות מהצד השני. בסגירת התיק חוטאת המשטרה לתפקידה ומותירה את מרשי ומשפחתו חשופים וללא הגנה הנדרשת מרשויות החוק והביטחון. אנו נערער על החלטה זו ונפעל בכלים העומדים לרשותנו על מנת לשנות את ההחלטה האבסורדית והמסוכנת הזאת".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משטרה ששומרת בקפדנות על מחבלים טרוריסטים . מנדלבליט וחיות רואים ומבסוטים שיהודים מקבלים מכות וגוזלים אותם יום יום . מנדלבליט וחיות כשמה כן היא זורעים פחד אצל יהודים בתמיכתם במעשה נבחה של טרור וחורבן ליהודים .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture