צילום מסך מתוך הפייסבוק של אבני

משרד הבריאות הודיע: רישיונו הרפואי של מתנגד החיסונים נשלל לצמיתות

משרד הבריאות הודיע היום על שלילת רישיונות הרפואי של ד"ר אריה אבני, מתנגד חיסונים שבין היתר גם התבטא במילים חריפות נגד הנחיות משרד הבריאות ונגד עמיתיו הרופאים. כן התפרסם תחקיר כביכול הוא מזייף מסמכים לפטור ממסכות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

משרד הבריאות הודיע היום (שלישי) על ביטול רישיונו של ד"ר אריה אבני מלעסוק ברפואה לצמיתות. ההחלטה התקבלה על ידי השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, אשר אליו הואצלו סמכויותיו של שר הבריאות.

אבני, הוא רופא מכחיש קורונה שתועד במסגרת תחקיר של חדשות 13 כשהוא מזייף לכאורה פנקסי חיסונים ומחלק פטורים ממסכות תמורת תשלום.

אבני הוא בעל אתר אינטרנט, וכן מתחזק עמוד פייסבוק בשם "הרפואה הנכונה – ד"ר אריה אבני", בהם הוא מפרסם מאמרים שונים. בין היתר, פרסם קריאה לציבור להפר את הוראות משרד הבריאות באשר לנגיף הקורונה, וכן מאמרי השמצה והכפשה נגד ציבור הרופאים.

בהחלטת השופט בדימוס סטרשנוב לשלול את רשיונו של הנקבל, ד"ר אריה אבני, מלעסוק ברפואה לצמיתות נכתב: "אין ספק, כי בהתבטאויותיו הקשות והבוטות של הנקבל במאמרים שפרסם באתר האינטרנט, בפייסבוק ולאחרונה גם ביוטיוב, כנגד ההתחסנות מנגיף הקורונה – טמונה סכנה של ממש לשלום הציבור ובריאותו".

"הוסף לכך את השתלחויותיו חסרות הרסן, הבוטות וחסרות הבסיס כלפי ציבור הרופאים וראשי משרד הבריאות – אשר חורגים בהרבה מהסביר ומהמותר במסגרת חופש הביטוי, שהינו ערך חשוב ומוגן בכול חברה דמוקרטית – והרי לך מרשם ברור לאנרכיה מוחלטת שאותה מנסה הנקבל לגרום, תוך שהוא מתהדר בתואר רופא ובכינוי דוקטור".

השופט הוסיף, "לא מצאתי כול קשר בין הערך החשוב של חופש הביטוי, לו טוען הנקבל, לבין הביטויים החריפים והמכפישים שנקט – ללא כל ביסוס מדעי או אקדמי – והכל מדמיונו הפורה וחסר המעצורים. יידעו הנקבל ושכמותו, כי חופש הביטוי, אין משמעותו חופש השיסוי או הביזוי. לפיכך, הנני מאמץ את המלצת הוועדה באשר להרשעתו של הנקבל בדין".

"ולעניין העונש – נשאלות השאלות, כלום לא שמע הדוקטור הנכבד על למעלה מ- 5,000 חולי קורונה שנפטרו, מרביתם קשישים, שככל הנראה לא שמעו או לא שעו להמלצתו של הנקבל 'לקחת ויטמינים'? כלום לא שמע הנקבל על תופעות הלוואי הקשות והחמורות מהם סובלים גם חלק ניכר מהמחלימים מקורונה? האם לא קרא הנ"ל את המחקרים לגבי יעילות החיסונים והצלחתם בלמעלה מ- 90% , או שמא אלה נעלמו מעיניו??? האם הוא קרא בכלל מחקרים שנעשו בנושא הקורונה או חומר מדעי כלשהו? ספק רב, בעיניי".

אולי בשביל ד"ר אבני הנכבד הקורונה היא קוריוז או "בדיחה", כלשונו, אך לא לאלפי החולים, המתים וקרובי משפחתם אשר ניגפו במחלה איומה זו. צר לי לקבוע, אך הנקבל הינו שרלטן, מכחיש קורונה מובהק ומאחז עיניים מסוכן, ועוד נוהג כך בחוצפתו באיצטלה של רופא מורשה.

נסיבה מחמירה ביותר, בעיניי בפרשה זו היא העובדה כי בעוד מתנהלים כנגדו הליכים בתיק זה, הוא ממשיך להפיץ ברבים את משנתו הרעילה והמסוכנת, ללא כל מעצורים ומתוך זלזול חמור בבריאות הציבור. הנקבל הוא עבריין חוזר, במלוא מובן המילה, העומד לדין בפני ועדת המשמעת זו הפעם השלישית, תוך שהוא מזלזל "ומצפצף" בריש גלי על רשויות משרד הבריאות, ואף אינו מביע חרטה או משפר את דרכיו, כהבטחתו החוזרת ונשנית".

בסופו של דבר כותב השופט כי "מדובר בנקבל שהוא "שור מועד", שבהתנהגותו טמונה סכנה של ממש לשלום הציבור ולבריאותו, כאשר כל הצעדים והאזהרות שננקטו כנגדו בעבר – לא הועילו. הגם שאינני שוגה באשליות כי הנקבל יחדל מהפצת תורתו המסוכנת והנלוזה, הרי עדיף שיעשה כן מבלי שייראה כבר סמכא ומבלי שיתהדר בתואר דוקטור לרפואה – שהוא אינו ראוי לו, בעיניי כלל ועיקר".

"אשר על כן, הנני מחליט לבטל את רישיונו של הנקבל, ד"ר אריה אבני, מלעסוק ברפואה לצמיתות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כך יעשה. ולוואי וזו הפעם האחרונה. ולוואי ויהודי זה ישוב מדרכו ויחזיר לעצמו את תוארו ומקצועו הכו"כ חשובים ונצרכים.
רוצו להתחסן חברים. איננו רוצים עוד שמועות…. או שמתחסנים או שמתים… "חייכם וחיינו בידכם!!!".
בשורות טובות, אמן

סדר עולמי חדש מדיניות ההשתקה הגורפת לא עוצרת תתעוררו אנשים לא באמת דואגים לבריאות שלנו אלא רוצים אותנו עבדים עובדה חצי מדינה מחוסנת ועדיין אנחנו בסגר תוציאו את הראש מהחול כבר!

יוסף צודק לגמרי!!
סדר עולמי חדש. זו גם הסיבה שרופאים-רפאים מושתקים ונאלצים אפילו לסכן את הציבור עם הטעיות ומידע שגוי ולא בדוק בבחינת לא תיתן מכשול בפני עיוור – והכל רק כדי לא לאבד רישיון הרופא ולהישאר נאמן למערכת – אבל לא נאמן לאדם שבו הוא 'מטפל'. איפוא 'שבועת הרופא'?

מעניין שכל התוענים סדר עולמי חדש סוברים שגם גדולי ישראל שהורו להתחסן תועים
והרי זהו אותו תענה של אנשי שושן כשמרדכי הורה שלא להשתתף במשתה – תענו שהוא תועה ומבין רק בבית מדרש

תגובה ל'מלך' – לא להשתתף במשתה – הכוונה לא להשתתף במשתה של העמלק אומות העולם והערב רב הממשלה והכנסת של ימינו – הם עצמם נהנים מהמשתה של עמלק- הוא עשיו.

לבת מלך, זה בכלל לא משנה בהקשר למה. אם גדולי ישראל אומרים אז זה מה שאנחנו עושים. אלא אם כן אנחנו חושבים עצמנו לחכמים יותר ואז – אבוי.
לא אומרת שביבי וחבר מרעיו צדיקים תמימים, לא סומכת על אף מילה שלהם. סומכת על הקב"ה ועל שליחיו הנאמנים והאמיתיים כאן בעולם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture