אוטוטו בחירות • ראשי המפלגות מתייחסים לסיום ימי הלחימה

לפניכם תקצירים מדברי ראשי המפלגות השונות, אלו מצדדים בעד הפסקת האש אלו נגד הפסקת האש, וחלקם עדיין לא גבשו אסטרטגיה ונישאים על גבי הלך הרוח ברחובות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בשעות שלאחר פרסום והכניסה לתוקף של הסכם הפסקת האש, נזכרו כולם שאוטוטו מגיעים הבחירות, ובניסיון לכבוש את לב הבוחר, כלל המפלגות יצאו בהודעות מסרים והצהרות לעם בישראל.

קרא עוד:

[postim]

לפניכם תקצירים מדברי ראשי המפלגות השונות, אלו מצדדים בעד הפסקת האש אלו נגד הפסקת האש, וחלק עדיין לא גבשו אסטרטגיה ונישאים על גבי הלך הרוח ברחובות.

קדימה

לאחר שבימי הלחימה נצרו חברי מפלגת קדימה את הביקורת שיש להם נגד ראש הממשלה, מאמש לקראת פרסום נתוני הסכם הפסקת האש החלו חברי המפלגה להצליף בראש הממשלה חיצי בקורת, יו"ר המפלגה והאופוזיציה שאול מופז אמר 'מטרות המבצע לא הושגו, לא כך מסיימים לחימה בטרור, וסבב הלחימה הבא הוא רק שאלה של זמן, כשהייתי רמטכ"ל במבצע חומת מגן ישראל יצאה כשידה על העליונה, הפעם ארגון הטרור החמאס יצא כשידו על העליונה, ונשיא מצרים נציג האחים המוסלמים, הפך להיות הבורר בין מדינת ישראל לארגון החמאס, סיים מופז בבוז.

העבודה

יו"ר המפלגה הגב' של יחימוביץ' אמרה 'מפלגת העבודה ואני העומדת בראשותה הענקנו גיבוי מלא למבצע, לממשלת ישראל עמדו גם גיבוי מדיני בינלאומי, וגם גיבוי של צבא חזק ומאומן, ובעיקר גיבוי של עם חזק ואיתן עם הנהגה מקומית מעוררת השתאות, יש לקוות שאכן השקט יישמר ושמדינת ישראל השיגה את מטרות הלחימה, בעיקר ראינו כאן שוב את החשיבות הגדולה של התיאום עם ארצות הברית', לסיום אמרה 'צריך לתת סיכוי להפסקת האש, והמבחן יהיה מבחן התוצאה והמעשה'.

תנועת ש"ס

בתנועת ש"ס אמרו אמש 'אסור שסבבי הטרור של ארגונים אסלאמיים כאלו ואחרים יהיו חלק ממהלך החיים של כלל אזרחי ישראל ובפרט תושבי הדרום, ישראל תהיה מחוייבת לשינוי אסטרטגי במדיניות מול הטרור באם תהיה הפרה קטנה באחד מסעיפי הסכם הפסקת האש'.

אנו מברכים את חיילי צה"ל המשיכו ואמרו בתנועת ש"ס, על המסירות וההקרבה למען שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל, ואבלים יחד עם כל בית ישראל על מות אזרחים תמימים ושולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים, ומאחלים לפצועים ברכת החלמה מהירה.

האיחוד הלאומי

יו"ר האיחוד חבר הכנסת אורי אריאל אמר בכאב 'צפינו בהצגה עצובה אשר בה השחקנים מנסים ללא הרבה הצלחה להסביר את הכניעה המטופשת של ראשי המדינה, אנו תושבי ישראל מרגישים עכשיו נבגדים, אזרחי ישראל יודעים שעוד יגיע יום שכולם ירגישו בצורה כואבת את ההססנות של של ראשי המדינה'.

יש עתיד

יאיר לפיד דוברה של המפלגה שעדיין לא קמה ולא הוכיחה עדיין את עצמה בכלום חוץ מלהיות נגד הממשלה הנוכחית, אמר 'מפלגת יש עתיד תדרוש מהמדינה פיצוי אשר יוענק לתושבי הדרום, על הנזקים שנגרמו להם במהלך כל שנות הטפטופים מעזה ובעיקר במהלך ימי הלחימה, יש עתיד תבצע מעקב אחרי תשלום הפיצויים'. דברי לפיד במטרה לכבוש את לב תושבי הדרום.

רע"מ תע"ל

אחמד טיבי גם מצא צורך לפרוק את רגשותיו ולשגר הודעה לאומה בה נאמר 'המלחמה הייתה מיותרת והרפתקנית, כואב לי על הדם שנשפך כדי להגיע להסכם הפסקת אש, כאשר אותו דבר יכלו להשיג לפני היציאה למלחמת 'שלום הקלפי' של מפלגת 'הליכוד ביתנו'.

מר"צ

במפלגת מר"צ אמרו 'טוב שראש הממשלה לא נגרר אחרי ההתלהמות המופקרת של חברי קואליציה ואופוזיציה שונים, לאחר ששילמנו מחיר של שכול כאב והרבה הוצאות כספיות מיותרות עד שבממשלה אמצו את הפתרון שאנחנו במפלגת מר"צ כבר הצענו ביום הראשון ללחימה.

חד"ש

חברי מפלגת חד"ש אמרו 'שוב כולם רואים שלסכסוך הישראלי פלסטיני אין כל פתרון צבאי, ואנו מחויבים לאמץ מהלך של הידברות של משא ומן להקמת שני מדינות לשני עמים, וזו תהיה האופציה היחידה לחיות כאן בשקט ובשלום'.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture