צילום: בן רוזנברג, רשות הטבע והגנים

חיפה: חזיר בר נפל לבריכה פרטית; הפקחים חילצו – וברחו • צפו

חזיר הבר הענק נכנס ויצא משטח הבית הפרטי בתקופה האחרונה והבוקר הוא נפל בטעות לבריכה • אחרי שהצליחו לחלץ אותו, מיהרו לברוח מהמקום לפני שיצא מהמים: "חזיר בר בגודל כזה יכול להגיב בצורה לא צפויה כאשר הוא נמצא במצב לחץ"

למעלה משנה מתלוננים תושבי העיר חיפה על להקות חזירי הבר המסתובבים בעיר ומרגישים בעלי בית, לפחדם של בני האדם. היום (חמישי) אירוע בעיר אירוע שנחשב גם שם לחריג.

במהלך פגישה בין האקולוג של רשות הטבע והגנים בן רוזנברג, לבין האקולוגית של עיריית חיפה בנושא החזירים, הם קיבלו הודעה על חזיר שנפל לתוך בריכה פרטית בחצר בית באחת השכונות בכרמל.

האקולוג יחד עם פקחים נוספים ועובדי עירייה, מיהרו למקום ובמשך שעה ארוכה ניסו לחלץ את בעל החיים מהמים. ברגע האחרון לפני שהוא יצא מהבריכה, מיהרו לברוח כדי שהחזיר לא יתקוף אותם.

בן רוזנברג אקולוג מרחב כרמל רשות הטבע והגנים סיפר כי "מדובר בחזיר בר עצום, כבד משקל שהיה כמה שעות בבריכה עד להגעתנו לבית. היה קושי רב לחלץ אותו מבלי לפגוע בו או להיפגע ממנו בניסיון החילוץ. אנשי הבית דיווחו כי הם ראו את החזיר מספר פעמים ליד ביתם. חזיר בר בגודל כזה יכול להגיב בצורה לא צפויה כאשר הוא נמצא במצב לחץ. הצלחנו לייצר לו מקפצה ולחלץ אותו מהבריכה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איך הוא לא מת בבריכה?
הוא יודע לצוף?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture