מכה ללבני: אולמרט התגייס לעזרת מופז

ראש הממשלה לשעבר אולמרט התגייס לעזרתו של יו"ר קדימה שאול מופז ולא יסייע למפלגתה של ציפי לבני למרות שזו האחרונה קיוותה שהוא יתמוך בה, בפרט לאחר שהיא המתינה בגללו עם ההכרזה על שובה לחיים הפוליטים.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

סיעת קדימה אישרה הערב (רביעי) כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יהיה חבר בוועדה המסדרת של המפלגה כדי לקבוע את רשימת המפלגה לכנסת ה-19. משמעות המהלך, אולמרט מתגייס למען יו"ר קדימה, ולא תומך בסיעת 'התנועה' של ציפי לבני.

קרא עוד:

[postim]

אתר וואלה מדווח הערב, כי ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט התגייס לעזרתו של יו"ר קדימה שאול מופז על ידי כך שהוא יהיה חבר בוועדה המסדרת של קדימה, דבר המהווה הצהרה מוצהרת בקדימה בראשות מופז, והוא לא יסייע למפלגתה של ציפי לבני שלמרות שזו האחרונה קיוותה שהוא יתמוך בה בפרט לאחר שהיא המתינה עם הכרזתה על השיבה לחיים הפוליטיים עד שהוא יחליט אם הוא רץ לכנסת בבחירות הנוכחיות.

לבני וששת חברי הכנסת שמבקשים לעזוב את קדימה קיוו כי לאחר שאולמרט יודיע שהוא אינו מתמודד לכנסת, הם יצליחו לגייס חבר כנסת נוסף מטעם קדימה ולהתפלג מהמפלגה. כעת, קטנים הסיכויים שיימצא חבר הכנסת השביעי שיאפשר לזכות בדמי מימון מפלגות, שכה נחוצים לצורך קמפיין הבחירות של לבני.

במפלגת קדימה ברכו על הצעד של אולמרט, יו"ר המפלגה שאול מופז אמר בישיבת הסיעה: 'קדימה מציבה את הרשימה האיכותית ביותר לבחירות הקרובות, אנחנו יוצאים למערכה מאוחדים מאי פעם, אני מאמין ביכולות של חברי קדימה להצליח בבחירות, וכעת הזמן להתחיל לעבוד, וביחד נצליח', ההודעה על הצטרפותו של אולמרט לוועדה המסדרת מעלה את המורל בקרב כלל חברי ובוחרי מפלגת קדימה.

עוד שם בולט ומרכזי במפלגת קדימה הצטרף היום לוועדה המסדרת, שמעון לנקרי ראש עיריית עכו. לנקרי המהווה כח פוליטי עצום במפלגת קדימה מוסיף אף הוא לזינוק המורל במפלגת קדימה, ואף הוא זכה לשירות ותשבחות מחברי קדימה שנשארו במפלגת הבית ולא חברו ליו"ר הקודמת הגברת ציפי לבני.

מכיוון שעם התפלגות שבעת חכי"ם ממפלגה הם זכאים לכסף מימון המפלגות, אי לכך לבני וששת חבריה מפעילים לחצים להשגת חבר שביעי, דבר שמבחינת שאול מופז ונאמני קדימה לא ייתכן ולא יינתן שיקרה, היום הגדירו נאמני קדימה את ניסיונות 'התנועה' כ'שוד הקופה הציבורית' כאשר כל המטרה היא לזכות בכספי משלם המיסים, כאשר עוד יותר זועמים בקדימה על כך שציפי לבני היא זאת שהכניסה את המפלגה לגירעונות תקציביים וכעת היא מעוניינת גם בכספי מימון המפלגות השייכות לקדימה, 'יכול להיות שזה חוקי  אבל זה מסריח' סיימו בשאט נאמני קדימה.

מ'התנועה' בראשות ציפי לבני הגיבו להצטרפות האישים לתמיכה בקדימה ואמרו 'דינה של התנועה היא כדינה של קדימה דווקא בגלל שמימון המפלגות ניתן על פי תוצאות הבחירות אי לכך המתקפה של קדימה מובנת אך מיותרת' כהגדרתם, עוד אמרו היום חברי לבני 'במקום להתמקד בהפלת ראש הממשלה ביבי נתניהו ואת מפלגת הליכוד מהשלטון מתמקדים בקדימה בהחלשת ובפילוג גוש השמאל'.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture