מנוף קרס באתר בניה • פועל בן 40 נמחץ למוות • צפו בתיעוד מהזירה

לאחר חילוץ מתא המנוף, התחלתי יחד עם חובשים נוספים של בפעולות החייאה על הפועל כבן 40 שקרס יחד עם המנוף מגובה רב, לאחר פעולות ההחייאה הממושכות למרבה הצער רופא נאלץ לקבוע את מותו

אסון בפתח תקווה, בכביש 471 בחיבור עם כביש 40 קרס מנוף באתר בניה בסמוך לצומת שעריה בפתח תקווה, חובשים מתנדבים של ארגון איחוד הצלה מהעיר אלעד הסמוכה ביצעו פעולות החייאה על פצוע אנוש כבן 40 אך למרבה הצער נקבע מותו. לא אותרו נפגעים נוספים באירוע.

קרא עוד:

[postim]

זאבי טפר חובש 'איחוד הצלה' סיפר לכלי תקשורת, 'לאחר חילוץ מתא המנוף, התחלתי יחד עם חובשים נוספים של בפעולות החייאה על הפועל כבן 40 שקרס יחד עם המנוף מגובה רב, לאחר פעולות ההחייאה הממושכות למרבה הצער רופא נאלץ לקבוע את מותו'.

צפו בתיעוד מהזירה באדיבות סוכנות הידיעות 'חדשות 24'

קריסת מנוף בפתח תקווה (1) קריסת מנוף בפתח תקווה (2) קריסת מנוף בפתח תקווה (3) קריסת מנוף בפתח תקווה (4) קריסת מנוף בפתח תקווה (5) קריסת מנוף בפתח תקווה (6) קריסת מנוף בפתח תקווה (7) קריסת מנוף בפתח תקווה (8) קריסת מנוף בפתח תקווה (9) קריסת מנוף בפתח תקווה (10) קריסת מנוף בפתח תקווה (11) קריסת מנוף בפתח תקווה (12) קריסת מנוף בפתח תקווה (13) קריסת מנוף בפתח תקווה (14)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וחוקות כתוב לא תלכו,לא צרכים לבנות מגדלי בבל בארץ הקודש זה נגד הק"ב ,וכפירה באלוקיי שמיים .ואני ראיתי את הסכנה של המנופים איך מפרקים ומרכיבים אותם.זה לא ביטיחותי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו