שר התיירות פרש מהחיים הפוליטיים • השאיר רושם אנטי חרדי

אחרי ח"כ מיכאלי עכשיו תורו של שר התיירות • ההערכה: גם הוא קיבל מידע שלא ישובץ במקום ריאלי • הסיבה יותר מדי תחקרים לא מחמיאים

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

אחרי ח"כ אנסטסיה מיכאלי עכשיו תורו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, מיסז'ניקוב הודיע הבוקר ליו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים: "לאחר 10 שנים בהן שירתי כנבחר ציבור, מתוכן שבע שנים בכנסת ובממשלת ישראל, הודעתי ליו"ר המפלגה כי איני מתכוון להתמודד בבחירות לכנסת ה-19. לצד הסיפוק העצום, אני מרגיש מיצוי לעת עתה בעשייתי כשליח ציבור ויש לי כוונה להמשיך ולתרום למשק הישראלי בתפקידים מרכזיים אחרים שאמלא. אינני פורש מהעשייה הציבורית והעסקית, ויש לי כוונה להמשיך ולתרום מכישרונותי, ניסיוני ומרצי. יחד עם זאת, ההחלטה שלקחתי, חשובה גם להתפתחות האישית והמקצועית שלי", אמר מיסז'ניקוב.

קרא עוד:

[postim]

ההערכה לסיבת הפרישה של שר התיירות באה בעקבות החלטתו של ליברמן שלא לשבץ את מיסז'ניקוב במקום ריאלי ברשימה, החלטה שהתקבלה כבר לפני מספר שבועות, עוד לפני המבצע בעזה, וזאת בשל תחקירים ובעיקר מדובר בתחקיר של עמית סגל מערוץ 2 על התנהגות בלתי הולמת, וכשלי אבטחה חמורים שנגרמו מצידו.

היום לאחר ההודעה על הפרישה השתתף שר התיירות בכינוס עם ארגונים קונסרבטיביים בו אמר, 'אני מקווה שהממשלה החדשה שתקום תהיה חילונית, בלי הפוליטיקה של החרדים המזכירה את ימי הביניים', בעוד נושא הוא השכיל להביע את תסכולו ואמר 'חייבים להוציא את המלונות מידי הכשרות של הרבנות הראשית'.

ליברמן הביע צער על פרישתו מהחיים הפוליטיים של מיסז'ניקוב, שהיה חברו לדרך ב-14 השנים האחרונות, ואיחל לו בהצלחה בכל דרך בה יבחר ללכת: "השר מיסז'ניקוב מילא שורה של תפקידים מרכזיים במערכת הפוליטית בשתי הקדנציות האחרונות, הצליח מעל ומעבר בכל אחד מהם ותרם רבות לחוסנה הכלכלי והחברתי של מדינת ישראל ולאזרחיה".

לדברי ליברמן, מיסז'ניקוב היה אמור להיות משובץ גבוה מאד ברשימת המועמדים לכנסת ה-19 מטעם מפלגת ״ישראל ביתנו״, ויועד לתפקיד בכיר בממשלה העתידית.

"אני מקבל בהבנה את רצונו של מיסז'ניקוב להתקדם בחייו המקצועיים לעבר אתגרים חדשים. מקצועיותו, הידע הרב-גוני שלו והניסיון העשיר שצבר במערכות שונות יהיו לו לעזר גם בעתיד, כמו גם לכל מערכת שבה הוא יבחר להשתלב", אמר השר ליברמן.

בשיחה עם כתבים ניסה השר להתבדח כשאמר: "הצלחתי להגיע לכל הפגישות, ולא הייתה מצידי כל התנהגות בלתי הולמת". לאחר מכן תקף בחריפות את ערוץ 2 ואת מאבטחיו שהתראיינו. "אתמול נחצו כמה קווים", אמר. "אני מכבד את התקשורת, אבל זכות הביטוי אינה זכות הביזוי. כל אנשי הציבור שמלווים אותם מאבטחים 24 שעות צריכים לחשוש שאזרח שיפוטר ירוץ יספר את כל הסודות, זו פגיעה בביטחון. כשל אבטחתי ממדרגה ראשונה. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אף הוא לתחקיר בזמנו, ואמר כי "היו בכתבה דברים מטרידים. שמענו את תגובת השר, צריך לחכות שיתבהרו הדברים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture