Yossi Zamir/Flash90

היהודי שנפצע בלינץ' נלקח לחקירה מבית החולים; "חשש כבד למצבו הרפואי"

יהודי שנפצע בלינץ' שביצעו הלילה ערבים ביהודים בשומרון, נלקח מבית החולים לחקירת שב"כ אחרי טענת הערבים כי הוא ביצע פעולת תג מחיר. שב"כ אסר על הנער לפגוש עו"ד • הנערים שהצליחו לברוח, הגישו תלונה במשטרה נגד הפורעים הערבים

אנשי שב"כ הגיעו לבית החולים בילינסון ולקחו משם את הנער שנפצע בלינץ' האכזרי שביצעו בו פורעים ערבים במהלך הלילה בשומרון. השב"כ אוסר על הפצוע לפגוש בעו"ד, כך נמסר לעו"ד נתי רום שהגיע לסייע לו מטעם ארגון חוננו.

ערבים ביצעו לינץ' בנערים יהודים וטענו: הם ביצעו תג מחיר ונפצעו בתאונה

עו"ד עדי קידר תקף את התנהלות השב"כ: "הבחור פצוע וחבול מלינץ' קשה שבוצע בו בידי ערבים. במקום שכוחות השב"כ יעברו כעת מדלת לדלת בחווארה ובכפרים הסמוכים, ויעצרו את ההמון הערבי שניסה הלילה לרצוח יהודים, הם נסעו לבית החולים לעצור את הפצוע ואסרו עליו לפגוש בעו"ד".

"אין מילים. אנחנו עם חשש כבד למצבו הרפואי, אופי הפציעות שלו קשה, ולקיחתו באמצע טיפול רפואי מבית החולים מטרידה מאד מאד", הוסיף עורך הדין בביקורת על שירות הביטחון הכללי.

במקביל, שני הנערים שהצליחו במהלך הלילה להימלט מהלינץ' בשומרון, הגיעו הבוקר לתחנת המשטרה באריאל יחד עם ההורים בכדי להגיש תלונה כנגד הפורעים הערבים.

כזכור, בעוד הנערים טוענים כי הם הותקפו על ידי ערבים במהלך נסיעה תמימה, הערבים טוענים כי היהודים ביצעו פעולות 'תג מחיר' בכפר, וכי הם נפצעו כתוצאה מתאונת דרכים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו