צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכירים בקבינט הקורונה נגד ד"ר אלרעי פרייס: "לא מספקת נתונים"

דברים חריפים נאמרו על ידי מספר גורמים, החברים בקבינט הקורונה, כנגד ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור • "כשמבקשים ממנה נתונים - היא מגמגמת ומתחמקת"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

בעוד ישראל מתמודדת עם גל רביעי של נגיף הקורונה, מתברר כי הקברניטים עסוקים בדברים אחרים לגמרי: הערב (שלישי) פורסם בחדשות 13 כי מספר גורמים החברים בקבינט הקורונה טוענים כי ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס לא מתנהלת באופן מקצועי.

ד"ר אלרעי פרייס התנגדה מוקדם יותר לדרישת משרד החינוך לקצר את ימי הבידוד ל-48 שעות. "כשמבקשים ממנה לספק נתונים – היא מגמגמת ומתחמקת. זו לא התנהלות מקצועית", צוטטו הבכירים.

דרישת משרד החינוך והשרה יפעת שאשא ביטון נסובה סביב מספר ימי חובת הבידוד. בעוד במשרד החינוך תמכו בבידוד של עד 48 שעות לכל היותר בכפוף לבדיקות, במשרד הבריאות, לעומתם, ביקשו בידוד מלא של 7 ימים. בסופו של דיון ובהסכמת כל הגורמים הוחלט על פיילוט, בבתי הספר החרדים שמתחילים ללמוד ב-א' אלול, ב-9 באוגוסט, לפי מתווה הבידוד של משרד החינוך.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה לדברים הקשים שאמרו הגורמים האנונימיים: "לא צריך להיות חוקר תקשורת כדי להבין מי אותם 'גורמים בכירים בקבינט'. מצער שיש מי שמבקש לנהוג בפופוליזם חסר אחריות בעבור הון פוליטי אישי, על חשבון המאבק הלאומי בקורונה. אנשי הבריאות, וכמובן שרון אלרעי פריס, פועלים יומם וליל להגן על בריאות הציבור. לעומתם, יש מי שמכנה את עצמו 'גורמים בכירים בקבינט' שעיקר עיסוקו הכפשות ומרדף אחרי 'פייק כותרות", לשון התגובה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מוכרים לנו שוב את הצורך הבהול בחיסונים ורוצים שנצרוך אותם על בסיס שנתי קבוע בזמן שיש ויש תרופה מוכחת בפועל לקורונה!!! יעילה בטוחה ועולה גרושים, שהוכיחה את עצמה לאחר שניתנה בפועל על ידי רופאים לעשרות אלפי חולי קורונה ברחבי העולם, שתוך ימים ספורים הלכו ברגל הביתה בריאים. קוראים לה אייברמקטין, אתם מוזמנים לבדוק עדויות של מומחים ורופאים בכירים שנתנו אותה לחולים בהם טיפלו!!! וגם בארץ, טופלו בה 30 חולים באיכילוב שתוך 3 ימים הלכו בריאים הבייתה!!! פרט עובדתי "זניח" שדאגו להשכיח לנו אותו מהר מאוד…
אז תשאלו למה לא מכניסים אותה לשימוש מיידי, תשובה – כשיש תרופה כזאת למחלה, אז לא צריך חיסון!!! כי באמת לאמתה מספר הנפטרים מקורונה ממש לא יצדיק זאת…וכשמעורבים בשיווק החיסונים אינטרסים ממוניים של חברות מסחריות פרטיות הנשלטות על ידי מליארדרים עם הון בגודל של תקציב מדינה, שיכולים לקנות כל מה שזז, אז דואגים שיהיה מי שישווק לנו בכל הכח את החיסונים וידחה את אישור השימוש בחומר הפלאי הזה, שעולה גרושים, ושהוא קיים בשפע ומוכר ברפואה כבר 40 שנה כבטוח ב- 100 אחוז באמת, ושהממציא שלו אפילו זכה על כך בפרס נובל…תשאלו את פרופ' ברבש שמופיע בכל במה אפשרית לשווק לנו את החיסונים ואת המשך המגיפה, מבלי ליידע אותנו בעובדה הפשוטה המיותרת והזניחה – שהוא – פשוטו כמשמעו – משמש כבר לא פחות מ- 20 שנים תמימות כחבר דירקטוריון של חברת ייצור החיסונים של פייזר , והוא חרד למניות החברה הרבה יותר מלאמת לאמתה…תתעוררו חברים!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture