הסלוגן המרכזי שחותם את שלטי הקמפיין של ש"ס הוא "ש"ס. מדינה עם נשמה". הסלוגן מאחד תחת קורת גג אחת את הנושא החברתי והנושא המסורתי. כי החמלה למי שאין להם והדאגה לזהותה היהודית של המדינה, שניהם בנשמתה של ש"ס

ש"ס יוצאת הבוקר (ב') בשלב הראשון של הקמפיין שלה לכנסת בקמפיין חוצות ענק על גבי אלפי אוטובוסים ושלטי חוצות ברחבי הארץ שמסריו המרכזיים הם דאגה לשכבות החלשות ומניעת התבוללות. בשלט אחד נראה יו"ר 'הליכוד ביתנו', ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולצידו הכיתוב "רק ש"ס חזקה תדאג לחלשים", ובשלט נוסף נראה חברו בהנהגת 'הליכוד ביתנו', שר החוץ אביגדור ליברמן, חובש כיפה שחורה ולצידו הכיתוב "רק ש"ס חזקה תמנע התבוללות".

קרא עוד:

[postim]

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס, המשמש כיו"ר מטה ההסברה של ש"ס ברך על פתיחת הקמפיין ואמר כי "אנו יוצאים בקמפיין חד וממוקד שנושא שני דגלים: הדגל הראשון, מזכיר לכולם שש"ס היא המגן החברתי של האזרחים. צפויים לנו קיצוצים של 14 מיליארד ש"ח בפתח הקדנציה הבאה. אם ש"ס לא תהיה מספיק חזקה ותהווה לשון-מאזניים בממשלה העתידית הקיצוצים במתכונתם הנוכחית יעמיקו את הקרע בין אלה שיש להם לבין אלה שלא מצליחים להתחיל את החודש. הדגל השני של הקמפיין הוא שש"ס היא כיום המפלגה היחידה שנאבקת ומצליחה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל אל מול חקיקה הפוגעת בזהות זו. חקיקה שהפכה פופולארית לאחרונה וסופה הרס צביונה וייחודה של מדינת ישראל כמדינה יהודית".

ההסבר על העומד מאחורי הקמפיין

הקמפיין נועד לחדד את הייחודיות של ש"ס אל מול שלל המפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות, ייחודיות המלווה את המפלגה מאז היווסדה, ולה שני דגלים: הראשון, הכלכלי-חברתי; והשני, המסורתי.

מפלגות המרכז השונות דואגות למעמד הביניים בטענה שהמשתייכים אליו אינם מסוגלים לגמור את החודש ומזניחות בצידי הדרך את האוכלוסיות החלשות יותר שלא יכולות להתחיל את החודש. כיום ישנם מעל מיליון אזרחים שחיים מתחת לקו העוני שהכתובת היחידה שלהם, להקל על מצוקותיהם, היא ש"ס. ש"ס מאז היווסדה דאגה לשכבות החלשות הן בפעילות התנועה בשטח והן בפעילותה בכל ממשלות ישראל. כבר בכניסתה של ש"ס לממשלה הנוכחית רשמה ש"ס – בזכות היותה לשון מאזניים – הישג חשוב שהורגש היטב בחשבונות הבנק של האוכלוסיות החלשות בדמות הגדלתן של קצבאות הביטוח הלאומי בהיקף כולל של מיליארד וחצי ש"ח.

הישג זה היווה פתח לרשימה ארוכה ומכובדת של הישגים מרכזיים לתנועה במהלך כל הקדנציה האחרונה, ביניהם: בלימת העלאת המע"מ על הפירות והירקות, החלת סיוע במענקים של כ-100,000 ש"ח לזוגות צעירים הרוכשים דירה ראשונה בפריפריה, ביטול מס הבצורת על המים, הכפלת מענק הסיוע בשכר דירה לממתינים לדיור ציבורי עד לכ-3,000 ש"ח בחודש, ומלחמה בלתי מתפשרת בתופעת המסתננים לישראל. המשותף לכלל ההישגים הללו הוא שהם נוגעים לכל גווני השכבות החלשות, שכן לעוני אין כיפה, ולעוני אין דת.

כמו כן, על רקע השיח חסר הרסן בסוגיית זהותה היהודית של המדינה שהתעורר במהלך הקדנציה האחרונה, והאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו, ש"ס מדגישה בקמפיין את הייחודיות והמחוייבות שלה גם בתחום זה. ש"ס תמשיך להיאבק בכדי לעצור את יוזמות החקיקה בדבר נישואי תערובת בין יהודים לבין מי שאינם יהודים, יוזמות שהועלו בקדנציה האחרונה על ידי ישראל ביתנו שהתאחדה עתה עם הליכוד.

הקמפיין מלווה, כאמור, בתמונותיהם של ליברמן ונתניהו וזאת משום שגם נתניהו, בתחום החברתי, וגם ליברמן, בתחום המסורתי, מבינים שש"ס חזקה מהווה בלם למדיניות שיכולה לפגוע בשכבות החלשות ובזהות היהודית של מדינת ישראל – מדיניות אותה יובילו ללא ש"ס חזקה בממשלה.

במרכז הקמפיין של ש"ס תעמוד סיבת קיומן של הבחירות הנוכחיות: הקיצוץ על סך 14 מיליארד ש"ח שצפוי בתקציב 2013. עריכת הקיצוצים הללו ללא ש"ס בממשלה תמיט אסון על השכבות החלשות ותרחיב אותן עוד יותר. רק ש"ס חזקה תוכל להגן על השכבות החלשות מקיצוצים אכזריים ותדאג שהמדינה תיקח ממי שיש לו ולא ממי שאין לו.

הסלוגן המרכזי שחותם את שלטי הקמפיין של ש"ס הוא "ש"ס. מדינה עם נשמה". הסלוגן מאחד תחת קורת גג אחת את הנושא החברתי והנושא המסורתי. כי החמלה למי שאין להם והדאגה לזהותה היהודית של המדינה, שניהם בנשמתה של ש"ס. רק ש"ס חזקה תדאג שמדינת ישראל לא תאבד את הנשמה.

את הקמפיין הנוכחי של ש"ס מנהל יניב קציר, המשמש כמנהל הקריאייטיב שלו וכבמאי הראשי, יחד עם צוות פרסומאים בכירים מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי. קציר סיכם היום בסיפוק את יציאתו של השלב הראשון של הקמפיין לדרך באמרו כי "קמפיין ש"ס 2013 הוא אתגר מקצועי. יצאנו לדרך עם הצוות הטוב ביותר מתוך קבלת מנדט ושיתוף פעולה מלא עם תנועת ש"ס כפי שמעידים התוצרים הקריאייטיביים". יצויין כי מבחינת היקפו באוכלוסיה הכללית מדובר בקמפיין חסר תקדים ביחס ל-30 השנים האחרונות וזאת כחלק מהאסטרטגיה של ש"ס בהרחבת מעגלי מצביעיה על ידי פנייה לקהלים חדשים.

שלטי החוצות הראשוניים

באדיבות: מטה ההסברה של ש"ס

קמפיין ש קמפיין ש