קמפיין ש"ס יוצא לדרך • דאגה לשכבות החלשות ומניעת התבוללות • צפו

הסלוגן המרכזי שחותם את שלטי הקמפיין של ש"ס הוא "ש"ס. מדינה עם נשמה". הסלוגן מאחד תחת קורת גג אחת את הנושא החברתי והנושא המסורתי. כי החמלה למי שאין להם והדאגה לזהותה היהודית של המדינה, שניהם בנשמתה של ש"ס

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

ש"ס יוצאת הבוקר (ב') בשלב הראשון של הקמפיין שלה לכנסת בקמפיין חוצות ענק על גבי אלפי אוטובוסים ושלטי חוצות ברחבי הארץ שמסריו המרכזיים הם דאגה לשכבות החלשות ומניעת התבוללות. בשלט אחד נראה יו"ר 'הליכוד ביתנו', ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולצידו הכיתוב "רק ש"ס חזקה תדאג לחלשים", ובשלט נוסף נראה חברו בהנהגת 'הליכוד ביתנו', שר החוץ אביגדור ליברמן, חובש כיפה שחורה ולצידו הכיתוב "רק ש"ס חזקה תמנע התבוללות".

קרא עוד:

[postim]

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס, המשמש כיו"ר מטה ההסברה של ש"ס ברך על פתיחת הקמפיין ואמר כי "אנו יוצאים בקמפיין חד וממוקד שנושא שני דגלים: הדגל הראשון, מזכיר לכולם שש"ס היא המגן החברתי של האזרחים. צפויים לנו קיצוצים של 14 מיליארד ש"ח בפתח הקדנציה הבאה. אם ש"ס לא תהיה מספיק חזקה ותהווה לשון-מאזניים בממשלה העתידית הקיצוצים במתכונתם הנוכחית יעמיקו את הקרע בין אלה שיש להם לבין אלה שלא מצליחים להתחיל את החודש. הדגל השני של הקמפיין הוא שש"ס היא כיום המפלגה היחידה שנאבקת ומצליחה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל אל מול חקיקה הפוגעת בזהות זו. חקיקה שהפכה פופולארית לאחרונה וסופה הרס צביונה וייחודה של מדינת ישראל כמדינה יהודית".

ההסבר על העומד מאחורי הקמפיין

הקמפיין נועד לחדד את הייחודיות של ש"ס אל מול שלל המפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות, ייחודיות המלווה את המפלגה מאז היווסדה, ולה שני דגלים: הראשון, הכלכלי-חברתי; והשני, המסורתי.

מפלגות המרכז השונות דואגות למעמד הביניים בטענה שהמשתייכים אליו אינם מסוגלים לגמור את החודש ומזניחות בצידי הדרך את האוכלוסיות החלשות יותר שלא יכולות להתחיל את החודש. כיום ישנם מעל מיליון אזרחים שחיים מתחת לקו העוני שהכתובת היחידה שלהם, להקל על מצוקותיהם, היא ש"ס. ש"ס מאז היווסדה דאגה לשכבות החלשות הן בפעילות התנועה בשטח והן בפעילותה בכל ממשלות ישראל. כבר בכניסתה של ש"ס לממשלה הנוכחית רשמה ש"ס – בזכות היותה לשון מאזניים – הישג חשוב שהורגש היטב בחשבונות הבנק של האוכלוסיות החלשות בדמות הגדלתן של קצבאות הביטוח הלאומי בהיקף כולל של מיליארד וחצי ש"ח.

הישג זה היווה פתח לרשימה ארוכה ומכובדת של הישגים מרכזיים לתנועה במהלך כל הקדנציה האחרונה, ביניהם: בלימת העלאת המע"מ על הפירות והירקות, החלת סיוע במענקים של כ-100,000 ש"ח לזוגות צעירים הרוכשים דירה ראשונה בפריפריה, ביטול מס הבצורת על המים, הכפלת מענק הסיוע בשכר דירה לממתינים לדיור ציבורי עד לכ-3,000 ש"ח בחודש, ומלחמה בלתי מתפשרת בתופעת המסתננים לישראל. המשותף לכלל ההישגים הללו הוא שהם נוגעים לכל גווני השכבות החלשות, שכן לעוני אין כיפה, ולעוני אין דת.

כמו כן, על רקע השיח חסר הרסן בסוגיית זהותה היהודית של המדינה שהתעורר במהלך הקדנציה האחרונה, והאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו, ש"ס מדגישה בקמפיין את הייחודיות והמחוייבות שלה גם בתחום זה. ש"ס תמשיך להיאבק בכדי לעצור את יוזמות החקיקה בדבר נישואי תערובת בין יהודים לבין מי שאינם יהודים, יוזמות שהועלו בקדנציה האחרונה על ידי ישראל ביתנו שהתאחדה עתה עם הליכוד.

הקמפיין מלווה, כאמור, בתמונותיהם של ליברמן ונתניהו וזאת משום שגם נתניהו, בתחום החברתי, וגם ליברמן, בתחום המסורתי, מבינים שש"ס חזקה מהווה בלם למדיניות שיכולה לפגוע בשכבות החלשות ובזהות היהודית של מדינת ישראל – מדיניות אותה יובילו ללא ש"ס חזקה בממשלה.

במרכז הקמפיין של ש"ס תעמוד סיבת קיומן של הבחירות הנוכחיות: הקיצוץ על סך 14 מיליארד ש"ח שצפוי בתקציב 2013. עריכת הקיצוצים הללו ללא ש"ס בממשלה תמיט אסון על השכבות החלשות ותרחיב אותן עוד יותר. רק ש"ס חזקה תוכל להגן על השכבות החלשות מקיצוצים אכזריים ותדאג שהמדינה תיקח ממי שיש לו ולא ממי שאין לו.

הסלוגן המרכזי שחותם את שלטי הקמפיין של ש"ס הוא "ש"ס. מדינה עם נשמה". הסלוגן מאחד תחת קורת גג אחת את הנושא החברתי והנושא המסורתי. כי החמלה למי שאין להם והדאגה לזהותה היהודית של המדינה, שניהם בנשמתה של ש"ס. רק ש"ס חזקה תדאג שמדינת ישראל לא תאבד את הנשמה.

את הקמפיין הנוכחי של ש"ס מנהל יניב קציר, המשמש כמנהל הקריאייטיב שלו וכבמאי הראשי, יחד עם צוות פרסומאים בכירים מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי. קציר סיכם היום בסיפוק את יציאתו של השלב הראשון של הקמפיין לדרך באמרו כי "קמפיין ש"ס 2013 הוא אתגר מקצועי. יצאנו לדרך עם הצוות הטוב ביותר מתוך קבלת מנדט ושיתוף פעולה מלא עם תנועת ש"ס כפי שמעידים התוצרים הקריאייטיביים". יצויין כי מבחינת היקפו באוכלוסיה הכללית מדובר בקמפיין חסר תקדים ביחס ל-30 השנים האחרונות וזאת כחלק מהאסטרטגיה של ש"ס בהרחבת מעגלי מצביעיה על ידי פנייה לקהלים חדשים.

שלטי החוצות הראשוניים

באדיבות: מטה ההסברה של ש"ס

קמפיין ש קמפיין ש

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אריה דרעי טוב לעם ישראל!!!

ש"ס מצליחה! ברוך ה' שר' אריה חזר

חזק !!! אהבתי.

אל תשאלו איזה פאשלה היה לי, ברחוב אני רואה אוטובוס עם ליברמן והכיפה ופשוט התפוצצתי מצחוק, ואנשים מסתכלים עלי כאילו נפלתי מהירח, מה אתה צוחק ברחוב? אבל את האמת זה מוצלח!

ש"ס הולכים ומתרחקים… במקום לדבר ב'חרדית' הם מדברים על מסורת… התבוללות… זהו?? זה השאיפות שלכם? שלא תהיה התבוללות?? ומה עם כל הציבור החרד הבוחר בכם?! אדרבא, בואו ותצהירו בגאון על תורה שלימה, ללא פגיעה בלומדיה… מה התקפלתם? מה הציוץ הלעגני הזה "התבוללות"? וכמה חילונים כבר מכירים את המילה הזאת? וכמה מעריכים את זה כערך אבסולוטי?? בקיצור, שאלתי: למי אתם פונים בקריאתכם "ש"ס תמנע התבוללות"? לאיזה ציבור ולאיזה קהל?!

יודלביץ' היקר!

כידוע, קמפיין לא נועד לשכנע את מי שכבר בוחר אלא את קהל היעד שלא בוחר לש"ס או לכל מפלגה חרדית אחרת.
ולכן יפה עשו ש"ס שלא דברו על הגיוס וכדו' כדי לא להרחיק מצביעים פוטנציילים,
ולאחר הבחירות ש"ס גם תדאג לחלדים וגם ואולי בעיקר לחרדים כשם שעשתה עד היום בעז"ה.
ואמנם אם הם יתקפלו מדרישותיהם בכנסת אתה תצדק אבל לא נראה לי שיש מה לחשוש….

בתקווה לאחדות….
ויחן שם ישראל נגד ההר- בלב אחד….

היה להם 8\ 9שנים לשנות ולא שינו דבר. לא התבוללות ולא עזרה לחלשים ההפך יקרו את המוצרים לשכבות החלשות ועדין לא גרשו את הסודנים בנוסף אלי ישי הוריד מתעודת זהות את המילה יהודי בושה וחרפה זה רק מראה על התרדרות בנוסף מה קשור התמונה של נתניהו ולברמן זה נראה שהם משווקים לבחירות אנשים שעשו הרבה צער בגלל זה אלפים שבחרו ש ס כבר לא הבחרו בש ס אלה בכוח להשפיע ואני שכנעתי אותם מצפה להם הפתעה גדולה אחרי הבחירות הרב אמנון יצחק לשלטון ושם הפתקית >[טז]

איזו התבוללות ש"ס תמנע בדיוק???
מתכוונים אולי לאלפי סודנים ועובדים זרים שאלי ישי הכניס???
ממממממ נשמע לי כמו עבודה בעיניים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture