אילוסטרציה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

בני ברק: נער כבן 10 נפל מגובה של קומה ופונה לבית החולים במצב בינוני

ילד כבן 10 פונה לבית החולים לאחר שנפל מגובה בעיר בני ברק. תורן השבת חיים קלפהולץ סיפר: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי מצאתי ילד כבן 10 בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה לאחר שנפל מגובה של קומה"

ילד כבן 10 נפל מגובה ברחוב הרב הלפרין בעיר בני ברק. הילד שנפצע במצב בינוני פונה לבית החולים "שניידר" עם חבלת ראש זאת לאחר סיוע רפואי שהוענק לו במקום ע"י כוחות ההצלה.

ממד"א נמסר כי בשעה 17:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על ילד שנפל מגובה, ככה"נ מקומה ראשונה, ברח' הרב הלפרין בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שניידר, ילד כבן 10, במצב בינוני, עם חבלת ראש.

מדוברות ארגון הצלה נמסר כי תורני השבת של ארגון הצלה בני ברק הוזעקו סמוך ליציאת שבת לרחוב הרב הלפרין בעיר בעקבות דיווח על נפילה מגובה.

יחד עם חובשים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לילד כבן 10 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

תורן השבת חיים קלפהולץ סיפר: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי מצאתי ילד כבן 10 בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה לאחר שנפל מגובה של קומה. יחד עם מתנדב הצלה הגר בסמיכות הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, ופינינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו