Tomer Neuberg/Flash90. וידאו: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 28 נהרג לאחר שנפל מכדור פורח בעמק יזרעאל • תיעוד מהזירה

גבר נפל הבוקר מכדור פורח וכתוצאה מכך נהרג בכביש 60 סמוך לבלפוריה • הגבר בשנות ה-20 לחייו, הוא איש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור פורח - ונפל מגובה, ונהרג במקום • המשטרה פתחה בחקירת האסון

אסון הבוקר (שלישי) בעמק יזרעאל: גבר בשנות העשרים לחייו נפל מכדור פורח מגובה רב, נתקע ברכב, ונהרג במקום. לכוחות ההצלה שהגיעו למקום לא נותר כי אם לקבוע את מותו.

מדוברות מד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על גבר שנפל מגובה ופגע ברכב שנסע בכביש 60 עפולה נצרת, סמוך למושב בלפורייה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פאראמדיק מד"א מאור אטדגי, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ- 150 מטר, ראינו בצד הכביש רכב עם פגיעה, נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול".

מדוברות המשטרה נמסר כי התקבל דיווח אודות גבר בשנות ה-20 לחייו שככל הנראה נפל מכדור פורח וכתוצאה מכך נהרג בכביש 60 סמוך לבלפוריה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום הארוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה.

הגבר בשנות ה-20 לחייו איש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור פורח ונפל מגובה. הכביש חסום משני הכיוונים, שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture