Olivier Fitoussi/Flash90

פרופ' זרקא: "עלייה בשיעור החיוביים לקורונה בגיל 10-11 בחינוך החרדי"

ממונה הקורונה פרופ׳ סלמן זרקא בתדרוך מיוחד לתקשורת חרדית במענה לשאלת 'חדשות JDN' דוחה את הטענות שיש לציבור החרדי חסינות עדר מהנגיף: "לצערי בגל הרביעי כל החברה הישראלית שילמה מחיר מאוד כבד. אנחנו מתכוננים לגל חמש"

פרויקטור הקורונה פרופ׳ סלמן זרקא אמר היום (שלישי) בתדרוך מיוחד לתקשורת חרדית במענה לשאלת 'חדשות JDN' כי אין בציבור החרדי חסינות עדר: "לצערי בגל ארבע כל החברה הישראלית שילמה מחיר מאוד כבד". לדבריו, גם כעת את חסינות עדר וכולם בסיכון: "אנחנו מתכוננים לגל החמישי".

לגבי מתווה הכיתה הירוקה הבהיר כי "תלמיד שלא יעשה PCR ביום השביעי, במסגרת הכיתה הירוקה – לא יחזור ללימודים. זו ההנחיה שבנט נתן ומערכת החינוך תאכוף את זה". הוא ציין כי יש עלייה מדאיגה בשיעור החיוביים לקורונה בגיל 10-11 בחינוך החרדי.

הוא הבהיר כי "מי שחלה ולא נבדק – אין לו איך לקבל תו ירוק בלי להתחסן ב-3 מנות". עם זאת ציין כי אין מניעה רפואית למחלים להתחסן ב-3 מנות. לגבי האפשרות של לחסן ילדים מגיל 5, העריך כי בחודש נובמבר יסתיים את הדיון בנושא ב-FDA ובמידה ויאושר בארצות הברית, אז הצט"מ (צוות הטיפול במגפות של משרד הבריאוץ" יקיים על כך דיון. הוא הבהיר כי אין כוונה לחסן ילדים לפני אישור ה-FDA.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו