Yossi Aloni/FLASH90

משרד הבריאות הודיע: בשל תקלה טכנית – לא ניתן למלא טופס הצהרת נוסע נכנס

בעקבות התקלה, באופן זמני יורשה ישראלי וזר בעל אשרת שהייה, לעלות למטוס רק בכפוף להצגת תוצאת בדיקת pcr שלילית שנעשתה במהלך 72 שעות שלפני ההמראה או בדיקת אנטיגן שלילית שנעשתה במהלך 24 שעות שלפני ההמראה

משרד הבריאות מודיע הבוקר (חמישי) כי בשל תקלה טכנית לא ניתן בשלב זה למלא טופס הצהרת נוסע נכנס. מדובר בהצהרה אותה כל נוסע שמגיע מחו"ל חייב למלא בטרם העלייה למטוס.

על פי הודעת משרד הבריאות, לפיכך, באופן זמני יורשה ישראלי וזר בעל אשרת שהייה, לעלות למטוס רק בכפוף להצגת תוצאת בדיקת pcr שלילית שנעשתה במהלך 72 שעות שלפני ההמראה או בדיקת אנטיגן שלילית שנעשתה במהלך 24 שעות שלפני ההמראה.

בהודעה נכתב כי, כל השבים לישראל נדרשים לבצע בדיקת PCR עם כניסתם לישראל ולהיכנס לבידוד: מחוסן או מחלים – יוכלו לצאת מבידוד לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה – 3 לנחיתה בישראל.

מחוסן או מחלים המגיע ממדינה אדומה יכנס לבידוד של 7 ימים ויוכל לצאת מבידוד לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה– 7 לנחיתה בישראל.

מי שאינו מחוסן או מחלים – יוכל לצאת מבידוד רק לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה – 7 לנחיתה בישראל כאשר יום הנחיתה הוא היום הראשון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו