יוסי דגן נבחר לסגן ראש המועצה האזורית שמרון ומ"מ ראש המועצה

חברי מליאת המועצה האזורית שומרון אישרו את מינוי יוסי דגן לתפקיד סגן ראש המועצה | דגן כיהן כראש מערך ההסברה בשומרון ונחשב למקורבם של גדולי ישראל | דגן: "נמשיך את הקשר עם המגזר החרדי"

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

בשבוע האחרון החלה הקדנציה השנייה לכהונתו של גרשון מסיקה כראש המועצה האזורית שומרון. באופן נדיר במערכת המוניציפאלית, נבחר מסיקה לכהונה מחדש ללא בחירות, ללא מתמודדים מולו.

קרא עוד:

[postim]

עם תחילת הקדנציה, התקיימה השבוע הישיבה הראשונה של מליאת המועצה החדשה, במהלכה הודיע גרשון מסיקה כי הוא מציע את יוסי דגן כסגן וממלא מקום ראש המועצה האזורית שומרון. חברי המליאה אישרו פה אחד את המינוי החדש. דגן, בן 32, משפטן בהשכלתו, שימש ב-5 השנים האחרונות כיועצו של מסיקה וכמנהל היחידה האסטרטגית במועצת השומרון.

דגן, סגן במילואים וממייסדי ארגון "חומש תחילה", גורש משא-נור שצפון השומרון והוא מתגורר בשכונת מגורשי חומש ושא-נור בישוב שבי שומרון. בנערותו שימש דגן כיו"ר נוער מולדת והיה אחד מחברי המעגל הקרוב של השר רחבעם זאבי (גנדי) הי"ד.

בשנים האחרונות דגן פעיל בתנועת הליכוד, והוא משמש כיו"ר הקבוצה האידיאולוגית הנחשבת לאחת החזקות בליכוד, "הליכוד שלי". במסגרת תפקידו כמנהל היחידה האסטרטגית בשומרון הקים דגן את פרוייקט הדגל של סיורי האח"מים של אנשי התקשורת וחברי הכנסת בשומרון, יזם את הקמת פרוייקט "משקפת" ואת מיזם הסיורים המצליח "שומרון – נעים להכיר", במסגרתו סיירו בשומרון כמעט 100,000 איש בשנה האחרונה. דגן עומד גם מאחורי הגעת האדמו"רים הרבים לשומרון בשנה האחרונה, הבולט שבהם האדמו"ר מויזניץ.

באיגרת שהוציא ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה לתושבי המועצה, התייחס למינוי החדש ולעבודה המשותפת הצפויה בשומרון: "לבקשתי, יכהן לצידי יוסי דגן כסגן וכממלא מקום ראש המועצה.יוסי שימש כיועצי וכיד ימיני והיה שותף מלא שלי בהתוויית הכיוון בכל הנושאים שעל הפרק ובהנהגת עשייתה של המועצה. בזכות חשיבתו המקורית, כושר מנהיגותו, פעילותו הנמרצת ושותפותו האמיצה, הגענו יחד להישגים הגדולים של המועצה האזורית שומרון בחמש השנים האחרונות".

"יוסי דגן היה היוזם והמוביל של העשייה האסטרטגית בתחומי ההסברה, מיתוג השומרון מחדש כלפי חוץ בצורה חיובית, ויצירת הקואליציות עם גורמי השפעה רבים בארץ ובעולם למען השומרון. יוסי יזם במסגרת היחידה האסטרטגית את פרוייקט סיורי האח"מים של אנשי התקשורת, מעצבי דעת הקהל וחברי הכנסת, הקים את מיזמי הסיורים לציבור הרחב וניהל והיה אחראי על יצירת הקשרים ובניית הקואליציות במגזר החרדי, ברוב סיעות הכנסת ובקרב מעצבי דעת קהל וקבוצות משמעותיות רבות בארץ, כמו גם בקרב חברי פרלמנט ומעצבי דעת קהל במדינות רבות בעולם. בנוסף, הוביל יוסי דגן את פעילות המועצה בתחום המדיני אל מול השרים וחברי הכנסת והביא להישגים עצומים בתחומים רבים, ובהם חידוש אישורי הבניה, חתימה על תכניות מתאר וקידום תכניות ופרויקטים חשובים בישובי השומרון בפרט ובכלל התיישבות בכלל. כמ"מ ראש המועצה יוסי יהיה ממונה על החינוך, הקהילה והנוער, התחום המוניציפאלי והתחום האסטרטגי (הסברה ומדיני). בנוסף יעבוד עימי בצמידות ובשותפות בכל התחומים. אני מאחל ליוסי דגן הצלחה רבה בתפקידו החדש, ומאמין שעם כישוריו, מסירותו וכושר הנהגתו, נצעיד בעזרת ה' יחד את השומרון לגידול, בניה ולהישגים רבים יותר וגדולים יותר – למען עם ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture