האם קמפיין המסתננים של ש"ס ישוב לככב בראש חוצות?

הסקרים האחרונים מנבאים ירידה במספר המנדטים של ש"ס מה שמוביל את ראשי המפלגה לחשוב על החזרת קמפיין המסתננים, מה שבהחלט יכול להרים את קרנה של המפלגה.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

האם קמפיין המסתננים של ש"ס שנגנז ונדחק לטובת קמפיין השד העדתי ישוב לככב בראש חוצות? הבוקר (רביעי) חושף השר ישי את הקמפיין סביב המסתננים.

קרא עוד:

[postim]

הסקרים האחרונים שהתפרסמו אינם מחמיאים לש"ס שגורפת 11 מנדטים בכל סקרי דעת הקהל. בסקר של מכון דיאלוג שנערך עבור עיתון 'הארץ' ש"ס מאבדת מנדט לטובת מפלגתו של רבי אמנון יצחק שמקבלת מנדט אחד ולראשונה נראית מעל מפת הסקרים עם אחוז אחד.

בש"ס ניסו להוציא את השד העדתי מהבקבוק, אך נדמה כי השד הוא לא כזה נורא, אלי ישי לוחץ בימים אלו להשיב את קמפיין המסתננים, הבוקר כתב השר ישי, "אני נשאל כאן רבות את אותה שאלה, מדוע אתה לא מחזיר את המסתננים לארצם?". שאלה כ"כ פשוטה שלמעשה מסכמת את המסע אליו יצאתי בשנים האחרונות.

"ראשית, בשורה טובה. הודות לסיום בניית הגדר, השלמת בניית מתקני השהייה והעברת החוק המאפשר הכנסת מסתננים לכלא, יש ירידה דרסטית במס' המסתננים לארץ".

"בעניין החזרתם של המסתננים שכבר כאן, התשובה פשוטה מאוד: רוב רובם של המסתננים הם מצפון סודן ואריתריאה. בשל אמנות שונות עליהן חתומה ישראל, משרד הפנים ורשות ההגירה, על אף מוכנותם להתחיל בהכנסת המסתננים למתקני השהייה בדרכם לארצם כבר זמן מה, לא ניתן לעשות כן, ללא חוות דעת מקצועית ממשרדי החוץ והמשפטים (בעבר, חוות דעת שכזו ניתנה לי בעניין מסתנני דרום סודן- ואכן, תוך פרק זמן קצר מקבלת חוות הדעת, הוחזרו מסתנני מדינה זו לארצם!). ברגע שיתקיים תנאי זה, אוכל לפעול".

"לצערי, משרדי החוץ והמשפטים, על אף בקשותי החוזרות, לא ממהרים להעביר לי את שדרשתי, כולי תקווה שחוות דעת מקצועית זו תונח על שולחני בקרוב, ונוכל להחזיר את ישראל לישראלים ואת הביטחון לתושבים!"

במקביל, עיתון "ישראל היום" חשף מכתב שהופץ אתמול לכמה ראשי ערים ובו דורש אלי ישי להגביר את האכיפה על עסקים של מסתננים, ואף להגיש לו דו"חות מעקב בעניין.

במכתב שהפיץ נאמר כי "לאחרונה אנו ערים לתופעה הולכת ומתרחבת שלפיה מסתננים שהם נעדרי רישיון עבודה בישראל פותחים עסקים ללא קבלת רישיון. תופעה זו מקבלת משנה חומרה לנוכח היותה של רשות הרישוי מנועה ממתן רישיון עסק על פי חוק לאדם אשר על פי ידיעתה אין לו רישיון עבודה בישראל".

עוד נכתב כי "בשל התרחבות התופעה והשלכותיה, אבקשכם להפעיל את סמכותכם ולהגביר את מאמצי האכיפה, כדי להבטיח את צמצום התופעה ואת מניעת הפעלתם של עסקים על ידי מסתננים שאין להם רישיון עבודה".

השר ישי פנה לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', לאור האירועים האחרונים בדרום ת"א ואמר כי "הוא מציע לשר לשמש דוגמא, להתארח וללון בדרום תל אביב ולחזות מקרוב בחוסר הביטחון של תושבי העיר".

הקמפיין נגד המסתננים

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture